X судиться зі стартапом через бренд Twitter – Маск заперечує відмову від торгівельних марок – новини технологій
Компанія Маска заперечує “відмову” від торгівельних марок Twitter і Tweet.
Корпорація X подала позов проти стартапу Operation Bluebird через використання бренду Twitter. Компанія Ілона Маска заявляє, що ребрендинг соцмережі на X не означав відмови від прав на торгові марки. Суперечка розгорнулася навколо планів стартапу запустити нову платформу під назвою Twitter.new, повідомляє The Verge.
Позов до суду подали 16 грудня, і в ньому X стверджує, що Operation Bluebird “зухвало намагається вкрасти” торгівельні марки Twitter. У документі наголошується, що “Twitter ніколи не зникав і продовжує належати виключно корпорації X”.
Згідно з матеріалом The Verge, раніше Operation Bluebird звернулася до Управління патентів і товарних знаків США (United States Patent and Trademark Office, USPTO) з вимогою анулювати право власності X на торгівельні марки “Twitter” і “Tweet”. Стартап заявив, що корпорація Маска “юридично відмовилася від своїх прав” на бренд без наміру відновлювати його використання.
X звинувачує Operation Bluebird у створенні “хибного зв’язку” між новим продуктом і чинною платформою X. За твердженням корпорації, стартап використовує назву, логотип і колірну гаму, подібні до бренду Twitter.
“Bluebird не приховує того факту, що намагається скористатися доброю репутацією та добротою TWITTER. Він хоче скористатися репутацією бренду, який вже коштує мільярди доларів”, — йдеться в позові.
Корпорація X просить суд заборонити Operation Bluebird використовувати торгівельні марки Twitter. Також компанія вимагає, щоб USPTO відхилило та визнало недійсною заявку стартапу на реєстрацію цього бренду.
Крім того, X домагається компенсації “збитків, понесених у результаті порушення авторських прав Bluebird”. Розмір можливої компенсації у позові не уточнюється.
Адвокат з питань торгівельних марок Джош Гербен у коментарі The Verge зазначив, що “X Corp. не потрібно було подавати позов”. Він додав, що компанія могла захищати свої права в межах процедури в USPTO.
“Ця справа показує, що хоча X Corp., можливо, намагалася поховати бренд Twitter, вони явно не готові дозволити комусь іншому його відкопати”, — заявив Гербен.
Раніше Європейська комісія оштрафувала соціальну мережу X на суму 120 мільйонів євро (близько $140 млн) за порушення Закону про цифрові послуги (DSA). Це перше застосування фінансових санкцій проти платформи з моменту набуття чинності нових правил регулювання контенту в ЄС.