Компанія Valve представила оновлений монітор продуктивності в клієнті Steam, який допоможе гравцям зрозуміти, чому гра працює плавно або із затримками.
Що змінилося в моніторингу продуктивності
Тепер крім загального показника кадрів за секунду (FPS) інструмент показує, скільки з цих кадрів згенеровано за допомогою технологій на кшталт Nvidia DLSS або AMD FSR.
Нововведення вже доступне в оновленій версії Steam Client, однак у Valve підкреслюють, що поки що ця “перша версія” орієнтована в основному на користувачів Windows і найпоширеніше GPU-обладнання.
Новий монітор продуктивності пропонує до чотирьох рівнів деталізації:
- єдине значення FPS
- докладні дані щодо FPS
- завантаження CPU і GPU
- повний набір даних щодо FPS, CPU, GPU та оперативної пам’яті (RAM).
Чим більше інформації обере користувач, тим більше екран займатиме монітор.
Раніше Steam надавав простий лічильник FPS, але тепер розділення кадрів, повністю відмальованих відеокартою, і тих, що згенеровані спеціальними технологіями, дає змогу краще зрозуміти різницю між тим, що ви бачите, і тим, як гра відчувається.
“Генерація кадрів не зменшує затримку відгуку, що важлива для кіберспортсменів, але робить зображення плавнішим на сучасних моніторах із високою частотою оновлення”, – зазначають у документації Valve.
На практиці це означає, що ви зможете зрозуміти, якщо гра справді працює на 30 FPS усередині рушія, а візуально картинка видається плавнішою завдяки “штучним кадрам” від Nvidia або AMD.
Раніше схожі інструменти, як-от MangoHud, уже були доступні власникам Steam Deck і SteamOS, даючи змогу відстежувати завантаження CPU, графіки, оперативної пам’яті та економити заряд батареї. Вбудований у десктопний Steam монітор зробить ці дані доступними для набагато ширшої аудиторії.
У Valve також повідомили, що планують у майбутньому додати нові дані в оверлей продуктивності, щоб виявляти поширені проблеми з обладнанням і показувати більш повне зведення про продуктивність гри при натисканні Shift+Tab.