Штучний інтелект приймає замовлення в ресторані – The Nippy Chippy має помічника, який скорочує витрати – новини технологій

Штучний інтелект приймає замовлення в ресторані - The Nippy Chippy має помічника, який скорочує витрати - новини технологій 1 Заклад у Великій Британії запровадив систему на базі ШІ для приймання замовлень.

У місті Стоунхаус, що у Великій Британії, ресторан швидкого харчування The Nippy Chippy впровадив штучний інтелект для приймання телефонних замовлень, пише BBC. За словами менеджера закладу Бреда Лі, таке рішення допомогло зменшити витрати на персонал у період зростання цін та економічного тиску.

Він пояснив, що здорожчання риби, зростання вартості життя, підвищення заробітної плати та національних страхових внесків змусили його шукати нові підходи. Використання автоматизованої служби відповіді на основі ШІ дало змогу уникнути найму додаткового працівника для приймання замовлень.

“Ми користуємося цією системою вже близько шести місяців. Так, вона іноді давала збої, але багатьом людям це подобається”, — розповів Лі. Він додав, що, наскільки йому відомо, його заклад — єдиний серед подібних ресторанів, який застосовує таку технологію.

Менеджер відзначив, що відгуки клієнтів були різними, але більшість схвалили те, що на дзвінки відповідають швидко. За його словами, покупці часто стикаються з проблемами, коли місцеві магазини не беруть слухавку або тримають дзвінки в режимі очікування.

“Ця система допомагає споживачам: вони можуть просто зателефонувати, зробити замовлення, а далі забрати його самостійно або отримати доставку”, — пояснив він.

Попри труднощі, Лі впевнений, що традиційна страва британців точно матиме попит і надалі: “Риба з картоплею фрі пережила світову війну та Covid, тому я впевнений, що вона переживе й кризу вартості життя”.

Всупереч побоюванням, вплив штучного інтелекту на ринок праці в Європі поки що не такий значний, як у США. Хоча в Америці ШІ вже починає витісняти молодих працівників з окремих професій, у ЄС попит на працівників у традиційних галузях досі випереджає тенденції автоматизації.

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності