Напередодні саміту АТЕС у південнокорейському Кенджу пройшла виставка K-Tech Showcase, де провідні компанії країни представили свої інновації. Головною прем’єрою став перший потрійний складаний смартфон Samsung – Galaxy Z Trifold, який компанія називає найамбітнішим проектом у сегменті складних гаджетів.
Подвійний механізм складання і майже непомітні лінії згину
Хоча пристрій був представлений за прозорим склом, відвідувачі змогли роздивитися ключові елементи дизайну.
Смартфон отримав подвійний механізм всередину-складання, завдяки якому він може трансформуватися в планшет з діагоналлю близько 10 дюймів.
У розкладеному стані товщина пристрою становить близько 4,2 мм, а в складеному – від 1,2 до 1,5 см.
За словами очевидців, лінії згину майже непомітні, що вирішує давню проблему складних екранів.
Кожна з трьох панелей дисплея, за даними джерел, містить окремий модуль батареї, що має помітно збільшити автономність пристрою.
Galaxy Z Trifold, що складається втричі, представлений на виставці K-Tech Showcase (фото: Dailian)
Конкуренція з Huawei і ставка на преміум-сегмент
Вихід Galaxy Z Trifold ставить Samsung у пряме суперництво з Huawei, яка першою представила потрійний складаний смартфон Mate XT у 2024 році. Однак китайська модель зіткнулася з проблемами міцності та пошкодженнями екрана на ранніх етапах.
Samsung, навпаки, провела останній рік, удосконалюючи свою технологію складних дисплеїв – починаючи з ультратонкої моделі Galaxy Z Fold7, випущеної в липні.
Аналітики прогнозують, що серійне виробництво Trifold може стартувати вже наступного місяця, що дасть змогу компанії зміцнити позиції в сегменті преміальних складних пристроїв.
За словами експертів, показ новинки на полях саміту APEC став стратегічним кроком, що підкреслює технологічне лідерство Південної Кореї і намір Samsung задати новий напрямок у мобільних інноваціях.
Ціна і плани продажів
За даними галузевих джерел, перший потрійний складаний смартфон Samsung може коштувати приблизно 2 780 доларів, що майже вдвічі дорожче за модель Galaxy Z Fold7.
Висока ціна пояснюється складною конструкцією шарнірів і потрійною OLED-панеллю.
Очікується, що спочатку пристрій з’явиться в Південній Кореї та Китаї, а потім – на інших ринках.
Обсяг першого виробництва, за оцінками, становитиме від 50 000 до 100 000 одиниць, поки компанія оцінює попит.
“Samsung використовує цей запуск, щоб підтвердити своє лідерство в галузі передових дисплейних технологій і показати, що саме корейські інновації продовжують задавати тон у перегонах складних пристроїв”, – зазначив аналітик із Сеула.