Пристрій спрямований на переклад і розпізнавання цін.
Alibaba розпочала продажі своїх нових окулярів зі штучним інтелектом Quark, роблячи крок у конкурентний сегмент, де нині домінує Meta. Компанія позиціює гарнітуру як інструмент щоденної навігації з вбудованою власною моделлю ШІ Qwen. Вартість пристрою становить від 1899 юанів (268,25 долара США), повідомляє Reuters.
Окуляри Quark працюють на базі Qwen AI та пов’язані з сервісами Alibaba, включно з Alipay і Taobao. Користувачі можуть використовувати пристрій для перекладу під час подорожей або миттєвого розпізнавання цін у магазинах.
“Сильні сторони Alibaba – це покупки, платежі та навігація, тому її окуляри зі штучним інтелектом функціонують радше як життєвий помічник”, – зазначив аналітик електронної галузі з Пекіна Лі Чендун. За його словами, перехід до споживчого сегмента ШІ має допомогти компанії надолужити відставання від конкурентів.
Чендун зазначив, що акцент на нових пристроях важливий на тлі боротьби за трафік у китайській електронній комерції: “Alibaba не є монополією в електронній комерції. Вона сподівається, що штучний інтелект допоможе їй забезпечити шлюз трафіку наступного покоління”.
Окуляри Quark вже доступні на Tmall, JD.com та Douyin. Статистика продажів поки що відсутня через нещодавній запуск.
Ринок портативних пристроїв зі штучним інтелектом швидко розвивається, і глобальні компанії активно змагаються за лідерство. Meta наразі контролює близько 80% сегмента VR-гарнітур, у той час як Apple просуває Vision Pro, а Samsung представила гарнітуру Galaxy XR на базі технологій Alphabet.