Робота в офісі повертається – співробітники Instagram працюватимуть офлайн з 2026 року – новини світу

Компанія вимагатиме п’ятиденну фізичну присутність і скоротить повторювані зустрічі.

Instagram повністю скасовує гібридний формат і повертає працівників до офісів з лютого 2026 року. Нову політику оголосив керівник платформи Адам Моссері, підкресливши необхідність змін. Водночас у компанії запровадять внутрішні трансформації, покликані підвищити гнучкість і прискорити ухвалення рішень, пише Engadget.

Починаючи з 2 лютого 2026 року, співробітники Instagram у США з фіксованими робочими місцями повинні будуть працювати в офісах п’ять днів на тиждень. Такий перехід від гібридного формату був оголошений у внутрішньому меморандумі, який першим оприлюднив бюлетень Sources.

“Зрозуміло, що нам потрібно розвиватися, 2026 рік буде важким”, – заявив Моссері.

Попри новий режим, працівникам дозволять інколи працювати віддалено, якщо це “необхідно”. Утім, у повідомленні містилося прохання “використовувати власний розум” щодо того, коли скористатися гнучкістю. 

Рішення Instagram вирізняється на тлі інших техкомпаній, які переважно зберігають гібридну модель після пандемії COVID-19. У 2023 році Meta, материнська компанія Instagram, запровадила вимогу перебувати в офісі три дні на тиждень. Водночас працівники багатьох компаній продовжують опиратися повному поверненню до офлайн-роботи.

У меморандумі Моссері також окреслив зміни, спрямовані на підвищення ефективності роботи команди. Одним із нововведень стане скасування повторюваних зустрічей кожні шість місяців, якщо вони не визнаються “абсолютно необхідними”. Крім того, компанія планує перейти до більшої кількості прототипів оглядів продуктів, замість звичних презентацій.

Моссері зазначив, що компанія прагне пришвидшити процес ухвалення рішень та розблокування задач. На його думку, це має зробити Instagram “більш гнучким та креативним” у наступному році.

Раніше Instagram оголосив про запуск щорічної програми нагород Instagram Rings, щоб відзначати 25 найбільш креативних та впливових творців із понад трьох мільярдів користувачів платформи. Лауреати отримають фізичну дизайнерську обручку від Грейс Уельс Боннер, а також цифрове «золоте кільце» навколо аватара.

США