Приховати рекламу в Google – користувачі бачитимуть лише органічні результати – новини технологій

Користувачі зможуть зосереджуватися лише на органічних результатах пошуку.

Компанія Google оголосила про оновлення інтерфейсу сторінки результатів пошуку. Зміни мають на меті спростити навігацію для користувачів і зробити рекламу більш прозорою.

Відтепер текстові оголошення у пошуку будуть згруповані під однією помітною міткою Sponsored results (“Спонсоровані результати”), яка залишатиметься видимою під час прокручування сторінки. Це рішення відповідає галузевим стандартам чіткого позначення рекламного контенту.

Інтерфейс на комп’ютері з можливістю приховати рекламу.Google

Крім того, Google впроваджує новий елемент керування — Hide sponsored results (“Приховати спонсоровані результати”), що дозволить користувачам одним кліком згортати рекламні блоки та переглядати лише органічні результати пошуку. Під час тестування компанія виявила, що оновлений дизайн допомагає людям швидше орієнтуватися на сторінці.

Google підкреслює, що розмір рекламних блоків не зміниться. Як і раніше, у групі буде не більше чотирьох текстових оголошень.

Мітка “Спонсоровані результати” також з’явиться у деяких оголошеннях, які відтепер позначатимуться як “Спонсоровані товари”, та в інших рекламних блоках на сторінці результатів пошуку. Вона відображатиметься і над, і під секцією “Огляди ШІ”, а також у нижній частині сторінки з тією самою кнопкою “Приховати спонсоровані результати”.

Оновлений інтерфейс уже поступово розгортається у всьому світі як для мобільних пристроїв, так і для комп’ютерів.

Нещодавно видавець Penske Media Corp (PMC), який володіє такими журналами, як Rolling Stone та The Hollywood Reporter, подав антимонопольний позов проти Google та Alphabet, звинувачуючи компанію у незаконному використанні контенту своїх видань для створення “Оглядів ШІ” у пошукових результатах. PMC стверджує, що нові функції Google, які генерують короткі узагальнення, знижують трафік на сайти видавництва та, як наслідок, призводять до значного падіння доходів від партнерських онлайн-посилань.

Google