Пошук покупок через chatGPT – тепер гуглити не обов’язково, ШІ може знайти товари сам
Штучний інтелект самостійно шукає, порівнює товари і не зважає на рекламу.
OpenAI додав нову функцію у ChatGPT – тепер у звичайній розмові штучний інтелект (ШІ) допомагає з покупками. Модель знаходить та порівнює товари, а потім безпосередньо зв’язується з продавцями. Це ще один виток загострення конкуренції з Google після заяви компанії про готовність придбати Chrom.
«Замість того, щоб гортати сторінки результатів, ви можете просто розпочати розмову», – йдеться у заяві OpenAI, яку компанія опублікувала в соцмережі X. – «Пошук став однією з наших найпопулярніших і найшвидше зростаючих функцій, лише за останній тиждень було здійснено понад 1 мільярд пошукових запитів в Інтернеті».
Функція доступна для GPT-4o та 4o-mini. ШІ відображає результат у форматі візуальної каруселі та при пошуку враховує критерії, які зазначив користувач. Окремо зазначено, що ChatGPT не зважає на рекламу, відбираючи товари.
Пошуковик ChatGPT використовує веб-сканер для пошуку, доступу та виведення інформації. Щоб сайт продавця був видимим у ChatGPT, виробникам рекомендують перевірити, чи їх сайти не блокують OAI-SearchBot. У майбутньому компанія планує розробити процедуру, за допомогою якої бізнеси зможуть завантажувати інформацію про товари безпосередньо до ChatGPT.
Нова можливість здійснення покупок ще більше розмиває межу між чат-ботами зі штучним інтелектом та пошуковими системами. Це сигнал про амбіції OpenAI конкурувати з Google на ринку, де останній домінував десятиліттями, пише Tech Xplore.
Компанії OpenAI залишилося залучити кілька мільйонів активних користувачів, щоб вважатися дуже великою платформою за критеріями законодавства ЄС. Середньомісячна кількість активних користувачів функцією пошуку від ChatGPT зросла з 11,2 млн до 43, 1 млн. Водночас, поки що Google Search обробляє в 373 рази більше пошукових запитів.