Opera запустила нове покоління ШІ на основі Google Gemini – у всіх браузерах швидкість відповідей зросла на 20% – новини технологій
Оновлений Opera AI став швидшим, контекстним та інтегрованим у всі три браузери компанії.
Opera оголосила про впровадження нового покоління вбудованого штучного інтелекту у браузери Opera One, Opera GX та Opera Neon. Інтеграція найновіших моделей Gemini стала можливою завдяки розширеному партнерству з Google. Компанія обіцяє понад 80 млн користувачів безплатний доступ до оновлених функцій Opera AI.
Оновлений Opera AI тепер працює як бічна панель, доступна на будь-якій вебсторінці, у групах вкладок та навіть під час перегляду відео. Він надає контекстні відповіді, включно з пошуком, стислим викладом матеріалів та порівнянням між вкладками. Браузер також підтримує голосове введення й виведення та аналіз файлів різних типів, включно із зображеннями та відео.
Компанія повідомила, що Opera AI переробили для пришвидшення роботи, використавши рушій браузера Opera Neon. У результаті швидкість відповідей зросла на 20%. Також оновлені функції конфіденційності дозволяють користувачу контролювати, який контекст передається ШІ, а який залишається приватним.
“Штучний інтелект змінює те, як люди взаємодіють з Інтернетом, а браузер є природною точкою входу для цього досвіду”, – заявив Пер Веттердал, виконавчий віцепрезидент з комерції в Opera. За його словами, інтеграція моделей Google дає змогу “запропонувати користувачам саме той досвід, який вони дійсно хочуть”.
Директор Nordics у Google Пер Густафссон наголосив, що “давнє партнерство з Opera є свідченням спільного бачення інноваційної екосистеми”. Він підкреслив, що інтеграція моделей Gemini “встановлює новий стандарт користувацького досвіду на базі штучного інтелекту”.
Браузер, на думку розробників, стає одним із ключових інтерфейсів для роботи з ШІ, адже має доступ до контексту в режимі реального часу. Це дає змогу системі забезпечувати точні та релевантні підказки безпосередньо під час перегляду сторінок.
“Ми спостерігаємо чіткі та позитивні зміни, оскільки пошук на основі штучного інтелекту стає все ширшим”, – додав Веттердал.
Веттердал підсумував, що Opera прагне створювати продукти, які підтримують змістовну взаємодію користувачів. Це не залежить від того, чи працюють вони лише з Opera AI, чи поєднують його з іншими ШІ-платформами.
Раніше компанія OpenAI запустила ChatGPT Atlas. Це новий браузер, побудований на основі ChatGPT, який перетворює вебсерфінг на інтерактивний досвід із “суперасистентом”, що розуміє контекст.