Meta розробляє модель для генерації зображень – за допомогою Mangо компанія наздоганятиме конкурентів – новини технологій
Реліз Mango очікують у 2026 році разом із мовною моделлю Avocado.
Meta Platforms розробляє нову модель штучного інтелекту під кодовою назвою Mango. Вона буде орієнтована на обробку зображень і відео. Запуск планують разом із новою великою мовною моделлю компанії Avocado, повідомляє The Wall Street Journal.
Про розробку моделей під час внутрішньої сесії запитань і відповідей розповів керівник напряму штучного інтелекту Meta Александр Ван. За словами присутніх, він обговорював ці проєкти разом із директором з продуктів Meta Крісом Коксом.
Очікується, що Mango та Avocado будуть представлені в першій половині 2026 року. Ван також зазначив, що Avocado зосереджена, зокрема, на покращенні можливостей програмування.
Крім того, Meta перебуває на ранньому етапі досліджень так званих моделей світу. Йдеться про штучний інтелект, який навчається, сприймаючи візуальну інформацію з навколишнього середовища.
Влітку компанія реструктуризувала свій підрозділ зі штучного інтелекту. Александра Вана призначили керівником новостворених Meta Superintelligence Labs.
Генеральний директор Meta Марк Цукерберг особисто долучився до набору кадрів. Компанія переманила понад 20 дослідників з OpenAI та сформувала команду з більш ніж 50 нових фахівців у сфері ШІ.
Розробка інструментів для генерації зображень і відео стала ключовим напрямом конкуренції між технологічними компаніями. У вересні Meta запустила відеогенератор Vibes у співпраці зі стартапом Midjourney. Менш ніж за тиждень після цього OpenAI представила власний відеогенератор Sora.
На початку року Google випустила інструмент створення зображень Nano Banana. Це сприяло зростанню кількості користувачів Gemini з 450 мільйонів у липні до понад 650 мільйонів наприкінці жовтня.
Після релізу третьої версії Gemini у листопаді керівник OpenAI Сем Альтман оголосив для компанії “червоний код”. Згодом OpenAI випустила оновлену версію ChatGPT Images для генерації зображень.
Минулого тижня Альтман підкреслив, що створення зображень є одним із головних інтересів користувачів. За його словами, саме ця функція часто спонукає людей повертатися до сервісів штучного інтелекту.