Meta може обмежити зовнішні посилання у Facebook – видавці говорять про ризик втрати трафіку – новини технологій

Meta може обмежити зовнішні посилання у Facebook - видавці говорять про ризик втрати трафіку - новини технологій 1 Без підписки Meta Verified користувачам дозволять лише два зовнішні посилання на місяць.

Facebook розпочав тестування нової моделі обмежень на поширення зовнішніх посилань. Користувачів без платної підписки Meta Verified можуть обмежити двома лінками на місяць. У The Guardian застерігають, що це рішення може сильно вдарити по новинних виданнях.

Компанія Meta підтвердила, що проводить “обмежене тестування” нової функції на платформі Facebook. У межах експерименту користувачі без підписки Meta Verified, яка коштує від $11.99 на місяць, можуть публікувати лише два зовнішні посилання.

Тестування нової функції є частиною стратегії заохочення користувачів до оформлення Meta Verified. Експеримент охоплює окремі сторінки Facebook і профілі у професійному режимі. Саме цей режим використовується авторами контенту для монетизації та розширених інструментів взаємодії з аудиторією.

Новинні видання безпосередньо до тестування не залучені. Водночас у медіасекторі побоюються, що обмеження може зменшити кількість поширень новинного контенту користувачами.

Видавці вже зазнали втрат після рішення Meta у 2023 році знизити пріоритет новин у стрічці. За окремими оцінками, у 2024 році трафік новинних сайтів з Facebook скоротився приблизно на 50% за рік.

На скриншотах, які поширюють користувачі, платформа попереджає: “Починаючи з 16 грудня, деякі профілі Facebook без Meta Verified зможуть публікувати лише два органічні (безплатні)  дописи на місяць, щоб ділитися більшою кількістю посилань у Facebook, а також отримати значок верифікації та додаткові переваги”.

Засновник медіаконсалтингової компанії DJB Strategies Девід Баттл заявив, що Meta “протягом кількох років свідомо уникала новин”. За його словами, після відмови від виплат видавцям і блокування новин у Канаді стало очевидно, що новинний контент більше не є важливим для компанії.

“Цей останній експеримент, який поки що виключає видавців, підсилює перехід від безплатного розповсюдження до монетизації охоплення, оскільки Meta прагне вичавити більше цінності зі застарілих платформ”, — наголосив Баттл. 

Речник Meta наголосив, що йдеться лише про тестування: “Це обмежений експеримент, щоб зрозуміти, чи додає можливість публікувати більше посилань додаткової цінності для передплатників Meta Verified”.

Раніше Meta представила новий інструмент Content Protection, інтегрований у Facebook. Він дозволяє авторам автоматично захищати свій оригінальний контент, виявляти копії відео та самостійно вирішувати їхню долю.

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності