Наступна частина легендарної серії шутерів Battlefield від EA може вийти навесні 2026 року, проте розробка проекту, як повідомляється, супроводжується серйозними труднощами.
Що відомо
За інформацією видання Ars Technica, внутрішня команда стикається із завищеними очікуваннями керівництва і нереалістичними цілями. Усередині компанії гру називають за кодом Glacier.
За даними джерел, в EA спочатку розраховували, що нова Battlefield зможе змагатися з такими гігантами, як Call of Duty і Fortnite, і навіть ставили амбітну мету – досягти аудиторії в 100 мільйонів гравців.
Однак самі розробники називають це малоймовірним. Для порівняння: Battlefield 2042 зуміла залучити лише 22 млн гравців, а в найуспішнішу гру серії, першу Battlefield, зіграли максимум близько 30 млн осіб.
Для досягнення такої планки в EA вирішили впровадити популярні бізнес-моделі: зробити гру безкоштовною і включити в неї королівську битву, а також шестигодинну сюжетну кампанію. Але реалізація цих ідей виявилася непростою.
Студію Ridgeline, яка працювала над одиночною кампанією, закрили ще у 2024 році після двох років роботи – співробітники вважали поставлені цілі недосяжними. Зараз сюжетний режим намагаються реалізувати три інші студії EA – Criterion, DICE і Motive, але їм довелося починати розробку з нуля. Це єдиний компонент гри, який досі не досяг навіть альфа-версії.
Проект уже називають найдорожчим в історії франшизи. Якщо у 2023 році його бюджет оцінювали в 400 мільйонів доларів, то зараз ця сума, за даними інсайдерів, “значно перевищена”.
З огляду на складність розробки і зміну команд, залишається під питанням, чи встигне EA випустити Battlefield у заплановані терміни. Джерела не виключають, що у фінальній версії може бути урізано безліч заявлених функцій і контенту.