Android Auto давно став звичним інструментом для тих, хто регулярно користується навігацією і мультимедійними сервісами в автомобілі. Однак, незважаючи на активний розвиток платформи, багато водіїв продовжують стикатися з дратівливими недоробками.
Незручне керування гучністю голосових підказок
Під час водіння водій повинен мати швидкий доступ до базових функцій інтерфейсу. Однак змінити гучність голосових підказок в Android Auto можна тільки в момент, коли навігація вже озвучує маршрут. Якщо в цей момент випадково повністю зменшити звук, повернути його назад на слух практично неможливо – особливо на ходу.
Хоча Google Maps пропонує тестовий голосовий сигнал для налаштування гучності, він прихований занадто глибоко в меню. Рішення, на думку експертів, може бути простим: додати окрему кнопку регулювання навігаційного звуку в інтерфейс карти.
Обмежені можливості ярликів і швидких дій у меню
Google планує вивести більше додатків на головний екран Android Auto – це зручно для авто з широкими дисплеями. Однак користувачі очікують наступного кроку: можливості закріплювати швидкі ярлики не тільки на додатки, а й на конкретні дії всередині них.
Наприклад:
- відкрити одразу потрібний плейлист у Spotify
- запустити навігацію до будинку в Google Maps
- швидко перейти на конкретну радіостанцію
- зателефонувати обраному контакту в WhatsApp.
Це дасть змогу скоротити кількість дій і відволікань під час руху.
Недостатня гнучкість і настроюваність інтерфейсу
За останні місяці Google помітно змінювала елементи інтерфейсу Android Auto – іноді досить непередбачувано. Наприклад, оновлення карт затемнило колір доріг, ускладнивши візуальне сприйняття заторів. Деякі користувачі через це були змушені тимчасово перейти на Waze.
Експерти вважають, що Google слід надати більше налаштувань:
- вибір розміру або відображення пошукового рядка
- регулювання кольорів і контрастності карт
- гнучке налаштування розміру елементів інтерфейсу
- можливість перемикати темну/світлу тему прямо з панелі Auto.
Подібні функції вже реалізовані в навігаційних додатках сторонніх розробників – і Google могла б перейняти цей підхід.
Голосові команди залишаються однією з головних проблем Android Auto
Багато проблем Android Auto були б менш помітні, якби Google нарешті виправила нестабільну роботу голосового управління. У березні компанія демонструвала роботу нового асистента Gemini в Android Auto, а в травні офіційно оголосила про плани впровадження.
Однак зараз уже листопад, і користувачі, як і раніше, не бачать Gemini у своїх автомобілях – навіть власники сучасних пристроїв на Android 16.
Поточний Google Assistant помітно погіршився за останній рік. Він часто не розпізнає команди для навігації і насилу коректно відповідає на повідомлення через WhatsApp. Парадоксально, але найстабільніше асистент реагує тільки на створення заміток або завдань – функції, які майже не впливають на взаємодію під час водіння.
Експерти вважають, що поява Gemini, особливо в режимі Live, може значно поліпшити голосове керування. Новий асистент краще розуміє мову, контекст та інтонації, що робить спілкування з системою більш природним – майже як розмова з пасажиром. Однак Google поки що не розкриває терміни впровадження Gemini в Android Auto.
Потрібен “пасажирський режим” для спільного управління
Android Auto спочатку орієнтований на безпеку водія – тому деякі функції блокуються, коли автомобіль перебуває в русі. Наприклад, не можна ввести адресу вручну, якщо машина їде.
Але при слабкій роботі голосового управління це створює зворотний ефект: єдиний спосіб виконати дію – просити пасажира, якому функції також заблоковані.
Пропоноване рішення – “пасажирський режим”. Він дозволив би пасажиру під’єднатися до Android Auto зі свого смартфона та керувати відтворенням музики, навігацією та іншими функціями.
Простіший варіант – кнопка розблокування інтерфейсу на стороні пасажира, після чого система через деякий час знову блокує доступ для безпеки.
Інтеграція віджетів як в Apple CarPlay
В iOS 26 Apple додала віджети в CarPlay – на екрані автомобіля тепер можна виводити календар, погоду, текст пісні, таймери та іншу корисну інформацію. Така система робить інтерфейс гнучким та інформативним, даючи змогу користувачеві самому обирати елементи, що відображаються.
Подібне рішення могло б з’явитися і в Android Auto. Зараз інтерфейс складається з трьох блоків, один з яких нерідко використовується неефективно. Google могла б дозволити розміщувати в ньому:
- прогноз погоди (в дорозі і в точці призначення)
- дані про відстань до наступної заправки
- час до прибуття
- зведення дорожньої ситуації
- або будь-які інші адаптовані віджети.
За даними профільних джерел, Google вже розглядає можливість впровадження такої системи в майбутніх оновленнях.