Цифрові творці заробили 20 млрд доларів на Patreon і Kajab

Платформи для монетизації оприлюднили статистику за весь час своєї роботи.

Як повідомив гендиректор Patreon Джек Конте, кріейтори через сервіс заробили більше $10 млрд доларів. Ще одна популярна в англомовному сегменті інтернету платформа — Kajabi — теж повідомила, що досягла цієї позначки, пише Inc.

Коментуючи прибутки, гендиректор Kajabi Ахад Хан зазначив, що зараз індивідуальна цифрова творчість перебуває на переломному етапі. З орієнтації на кількість підписників кріейтори змінюють фокус на якість авдиторії. І невелике ядро платоспроможних прихильників може приносити стабільний пристойний прибуток. 

У соцмережі Х з’являться два види преміум-підписки – Маск

Платформа Kajabi пропонує своїм творцям цифрового контенту продавати свої освітні курси, консультації, електронні книги тощо.  Розробники заявляють, що їх творці заробляють шестизначні суми навіть тоді, якщо мають від 1000 до 10 000 підписників. 

Річний звіт Patreon теж ілюструє тенденцію стабільного прирості монетизації за допомогою платформ для платних підписок. Компанія опитала 2000 своїх споживачів контенту і 1000 авторів. Результати показують що загальна сума, яку фанати перераховують творцям, стабільно зростає. У 2025 році тенденція зберігається і набирає обертів. 

YouTube обмежить монетизацію контенту, створеного за допомогою ШІ

Автори Patreon підтверджують також тезу Kajabi, що платформи для підписок дають стабільний прибуток. Монетизація від соцмереж натомість є непередбачуваною та нерегулярною. В Україні низка відеоблогерів відмовилася від Patreon як сервісу для платних підписок.

Це сталося після того, як компанія проявила нелояльність до волонтерів, заблокувавши акаунти активіста Сергія Стерненка та фонду “Повернись живим” за підтримку ЗСУ. Після цих інцидентів багато кріейторів, що користувалися Patreon, вирішили його бойкотувати. Натомість зараз спостерігається хвиля появи українських сервісів для монетизації цифрової творчості, як от Donatello чи Diaka.

Джерело

АвтоЗСУ