Після того, як OpenAI заявив про нову функцію покупок з ChatGPT, зросла кількість модників, яким штучний інтелект (ШІ) радить, що одягти. З приблизно 1 мільярда пошукових запитів на ChatGPT щотижня молодь з покоління Z звертається саме за підібраними з одягу та аксесуарів образами на день, пише Fast Company.
Мова йде про людей, народжених між серединою 90-х та початком 2010-х. Їх ще називають поколінням Z або зумерами. Це молодь, активна у соцмережах. Раніше гендиректор OpenAI Сем Альтман заявляв, що такі люди спілкуються з ChatGPT щодо вирішення буденних життєвих питань.
Із впровадженням нової функції покупок ШІ навчився у невимушеній розмові підбирати щоденні аутфіти (комплекти одягу) у різних стилях залежно від запиту користувача на основі його розміру, зросту та зовнішності. Хтось скидає штучному інтелекту свій одяг і просить його скомпілювати. Інші вибирають референси на Pinterest, а ChatGPT створює схожі образи із того, що пропонують магазини.
Фахівці зі сфери моди і стилю зазначають, що в цьому новому тренді є як хороші, так і загрозливі тенденції. З одного боку, ChatGPT не орієнтується на рекламу, тому великі корпорації і малі бізнеси отримують рівні можливості, щоб знайти свого покупця. З іншого боку, штучний інтелект став серйозним конкурентом для людей з індустрії моди і частина професій може зникнути. Дизайнери кажуть, що це лише питання часу, коли з’являться перші модні колекції, створені ШІ.
Попри зростання популярності ChatGPT як інструмента для покупок, Google все ще зберігає першість як основний ресурс для пошуку товарів. І залучає в магазини більше покупців. Хоча експерти з SEO заявляють, що пошуковий гігант спеціально затримує користувачів надовше на своїх сервісах. Середній користувач ChatGPT натискає 1,4 зовнішніх посилання за відвідування. Користувачі Google натискають 0,6 рази на інші ресурси за відвідування.