Російські залізниці переживають найгірший з 2008 року спад – новини світу

Російські залізниці переживають найгірший з 2008 року спад - новини світу 1 Російські залізниці скоротять інвестиції на 30% у 2025 році через санкції, зростання вартості кредитів та логістичних проблем.

ВАТ «Російські залізниці» у 2025 році скорочує на 30% інвестиційну програму на тлі зростання вартості кредитів і санкцій, які тиснуть на транскордонні платежі. Компанія розглядає можливість скорочення своєї спільної інвестиційної програми до 2030 року на третину, до 7,9 трлн рублів ($77 млрд), повідомила газета “Комерсант” минулого місяця, пише Bloomberg.

Логістичні проблеми ускладнюють транспортування вугілля, алюмінію та доставку товарів у .

Московська дослідницька компанія MMI Research повідомила цього місяця про те, що залізниця «цього року переживає найглибший спад з часів кризи 2008-2009 років, і ця тенденція все ще сильна».

Компанія припускає, що труднощі можуть бути пов’язані з потребами армії — завантаженням мережі пріоритетними вантажами, так і з проблемами з рухомим складом, що посилюються. За даними MMI Research, обсяг вантажоперевезень РЗ у листопаді знизився на 5,2% у річному обчисленні.

Економічні проблеми Росії та недостатні інвестиції в Російські залізниці починають чинити непрямий вплив на постачання товарів на схід.

Декілька вугільників не можуть здійснювати постачання, як спочатку планувалося, через затори на залізниці, повідомили керівники компаній, які попросили не називати їхніх імен, оскільки інформація є конфіденційною. Цього місяця уряд провів нараду в багатому вугіллям Кузбасі в Західному Сибіру, щоб обговорити проблеми галузі.

Компанія United Co. Rusal International PJSC, найбільший виробник алюмінію за межами Китаю, накопичила кілька сотень тисяч тонн запасів на своїх алюмінієвих заводах у Сибіру, оскільки обмежена пропускна спроможність залізниці не дозволяє їй своєчасно відвантажувати метал, повідомили джерела, знайомі із ситуацією.

До 2022 року «Русал», який не підпадає під санкції та їхніх союзників із «Великої сімки», продавав метал у Китаї лише зрідка. Але після того, як на Росію наклали численні санкції, компанія перенаправила більшу частину свого експорту до Азії з Європи та інших ринків. Наразі вона продає в Китаї понад мільйон тонн, або близько третини свого річного обсягу виробництва.

Зміщення в бік Азії збільшило обсяг перевезень як до Росії, так і з неї, а попит на простір залізнодорожних колій набагато перевищує те, що система може обробити — незважаючи на мільярди доларів, витрачені на модернізацію.

Нагадаємо, запровадила санкції проти ще двадцяти суден тіньового флоту РФ, причетних до транспортування російської нафти.

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності