Донецький “Шахтар” оголосив про плани масштабного розширення футбольної мережі в США.
Пілотні академії вже працюють у США
Генеральний директор клубу Сергій Палкін заявив, що команда прагне відкрити академії у кожному штаті Америки, розвиваючи бренд і залучаючи молоді таланти.
Цього року “Шахтар” запустив дві академії у США – 8 червня у Хоршемі (штат Пенсильванія) та 7 вересня у Кліфтоні (штат Нью-Джерсі).
За словами Палкіна, ці школи є пілотними проєктами, які мають кілька цілей: розвиток бренду клубу, залучення спільноти українців за кордоном, комерційна цінність для партнерів та виявлення перспективних гравців.
“Ідея має кілька рівнів – це зростання бренду, залучення спільноти, комерційна цінність для партнерів, а також виявлення та розвиток талантів”, – сказав Палкін.
Амбіційне розширення по всій країні
“Дві школи в США – це пілотні проєкти, але наша мета – розширити мережу по всій країні – в ідеалі, щоб академія Шахтаря була в кожному штаті, а інші школи – по всьому світу”, – зазначив Палкін.
Керівник клубу додав, що протягом останніх трьох з половиною років команда згенерувала понад 400 млн доларів доходу, що дозволяє реалізовувати подібні масштабні проєкти.