Українці нещасливі та незадоволені життям

Українці нещасливі та незадоволені життям 1

Більшість українців мають низький рівень щастя і задоволеності життям, а також високий рівень тривожності. Водночас значна частина респондентів відчуває сенс і цінність у своїй діяльності.

Основні результати

Задоволеність життям: Найбільше опитаних українців (42%) оцінили задоволеність власним життям на низькому рівні.

Відчуття сенсу та цінності того, чим людина займається: Опитані українці переважно позитивно оцінювали свою діяльність – 62% вважають те, чим займаються в житті, сповненим сенсу і вартим зусиль.

Рівень щастя: Кожен другий опитаний відчуває щастя на низькому або середньому рівнях. Лише 43% респондентів вказали на високий або дуже високий рівень щастя.

Рівень тривожності: 43% респондентів відчували високий рівень тривоги.

“Результати показують цікаву особливість: хоча 75% опитаних українців незадоволені своїм життям, а 65% відчувають високий рівень тривоги, 62% усе ж знаходять значний сенс у тому, чим займаються”, – коментує Олена Літвінова, партнерка агенції Ruban Litvinova Social Impact Advisory та співавторка проєкту.

Порівняння з показниками Великої Британії

ри дослідження також порівняли загальний рівень особистого добробуту українців із британськими даним. Цей рівень за всіма ключовими показниками значно поступається британським.

Українці нещасливі та незадоволені життям 2

Майже половина опитаних українців відчувають високий рівень незадоволеності життям, тоді як у Великій Британії таких лише 6%.

Приблизно троє з п’яти опитаних українців вважають свою діяльність змістовною. У Великій Британії такої думки дотримуються четверо з п’яти.

Почувалися щасливими напередодні 43% українців, у той час, як у Великій Британії – 74%.

Майже кожен другий українець зіштовхується з високим рівнем тривожності, тоді як у Британії це стосується приблизно кожного четвертого.

Дослідження реалізовано Агенцією з розробки імпакт стратегій Ruban Litvinova Social Impact Advisory та Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) за сприяння спільноти Social Value Ukraine у червні 2024 року. Опитування проводилося методом телефонних інтерв’ю (CATI) та охопило 2008 респондентів з підконтрольних уряду України територій.

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності