Попри те, що ЗСУ та всі військові користуються в українському суспільстві абсолютною повагою, дослідження показують, що виборці не готові одразу віддавати свій голос за будь-кого, пов’язаного з армією.
“На сьогоднішній день потрібно розуміти, а куди хилиться український народ, чого він хоче. Бо говорити, що “прийдуть хлопці з фронту і порядок наведуть” – це якось гарно звучить, але українець вже розуміє, що так не буде”, – сказав він.
За його словами, рейтинги потрібно заміряти постійно і всі повинні розуміти рівень підтримки тих чи інших політиків в Україні.
“Давайте ще глибше копнемо. Крім глибокої шани і подяки військовим, українець уже частково і боїться цих військових. Адже дуже багато хлопців з фронту повертаються і вони, і цивільні, які не були на фронті, повинні робити взаємні якісь рухи для того, щоб знайти спільні точки”, – зазначив соціолог.
Антипович нагадав, що люди отримали дуже різний досвід за останні роки. Він навів приклади: “Людина воювала три роки на фронті, повернулася, а тут людина три роки жила в тилу. У якоїсь жінки загинув син, чоловік, батько на фронті, а в якоїсь ніхто не загинув. І ці жінки між собою теж уже погано можуть комунікувати”.
“Тому говорити, що людина в пікселі – це автоматичний вибір, точно ні. З іншого боку, за людину, яка взагалі нічого не робила під час війни, ніяк не докладалась, навіть в тилу – я не вірю, що Україна здатна за це проголосувати”, – вважає він.
Відповідаючи на питання про умовну “партію пса Патрона”, яка б могла пройти в Раду, Антипович сказав:
“Я згоден, що певні бренди мають право на прохід виключно через назву, але їх все одно потрібно наповнювати змістом: що ти робив до війни, що ти робив під час війни. Геть непричетна людина точно не має шансів”.