Як замовити паперові пакети з логотипом: покрокова інструкція

Брендовані паперові пакети — це важливий елемент айдентики компанії. Вони працюють як мобільна реклама: кожен раз, коли ви продаєте товар у такому пакуванні, ваш клієнт автоматично «розповідає» про вас іншим. Саме тому важливо, щоби паперові пакети з логотипом були якісними, надійними та стильними.
Як вибрати пакети для бренду
- Щоб готове пакування дійсно відображало цінності вашого бренду, підготовка має бути ґрунтовною. Рухайтеся за таким алгоритмом:
визначте мету та обсяги замовлення — подумайте, скільки пакетів ви зазвичай використовуєте протягом місяця, яку кількість подарунків плануєте підготувати для різних заходів, які типи пакувань потрібні; - зважайте на розміри — доречно вибрати маленькі, середні та великі пакети, які будуть підходити для різних заходів та призначень;
- проаналізуйте кількості — зверніть увагу, що великі партії дають змогу заощадити на ціні за штуку та оптимізувати витрати;
- створіть макет для друку — логотип має бути у векторному форматі, наприклад, .ai, .eps, .svg, розміщувати зображення краще посередині виробу з обох боків.
Після цього час переходити до пошуку виробника та узгодження деталей. В Україні такі послуги надає компанія «Vip-Print». Окрім крафтових пакетів тут пропонують широкий асортимент корпоративних сувенірів, включаючи блокноти власного виробництва, футболки, чашки, повербанки. Фахівці допоможуть вам підібрати оптимальний метод друку, розрахують вартість та зорієнтують щодо термінів виготовлення.
Як брендування пакетів впливає на впізнаваність компанії?
Паперові пакети з логотипом — це один із найпоширеніших маркетингових інструментів. Назву компанії бачать усі: і клієнти, і випадкові перехожі. Це формує довіру до компанії на підсвідомому рівні, адже люди схильні довіряти тим, кого вже бачили раніше.
Якщо пакування якісне, покупець може використати його ще кілька разів. А унікальний принт, фірмовий слоган або цитата позитивно впливають на сприйняття, викликають гарні емоції та «закріплюють» бренд у пам’яті.