В “Укрзалізниці” існує чіткий порядок дій провідників у ситуаціях, коли поїзд затримується чи пасажир не встигає до вагона.
За його словами, у разі можливого запізнення поїзда провідники одразу інформують пасажирів. Найбільша затримка, з якою він стикався, становила близько чотирьох годин – і пасажири поставилися до цього з розумінням, адже такі ситуації не залежать від роботи провідників та машиністів.
Якщо поїзд має відправлятися, а пасажир ще добігає, провідники подають машиністу сигнал про неможливість відправлення – червоним прапорцем удень або ліхтарем уночі. Це дозволяє “утримати” поїзд, щоб людина встигла сісти. Якщо пасажир не добігає саме до свого вагона, його можуть впустити у найближчий, а провідники підкажуть, як перейти до свого місця.
Також Ріпа розповів, що якщо квиток проданий, але пасажир не зайшов у вагон на станції відправлення, місце зберігається за ним до кінця маршруту – його не можуть перепродати без офіційного повернення квитка. Якщо ж квиток повернуто, місце знову стає доступним для продажу на наступних станціях.