Затримка поїзда та запізнення пасажирів – провідник УЗ розповів, як діють залізничники

Затримка поїзда та запізнення пасажирів - провідник УЗ розповів, як діють залізничники 1

В “Укрзалізниці” існує чіткий порядок дій провідників у ситуаціях, коли поїзд затримується чи пасажир не встигає до вагона.

За його словами, у разі можливого запізнення поїзда провідники одразу інформують пасажирів. Найбільша затримка, з якою він стикався, становила близько чотирьох годин – і пасажири поставилися до цього з розумінням, адже такі ситуації не залежать від роботи провідників та машиністів.

Якщо поїзд має відправлятися, а пасажир ще добігає, провідники подають машиністу сигнал про неможливість відправлення – червоним прапорцем удень або ліхтарем уночі. Це дозволяє “утримати” поїзд, щоб людина встигла сісти. Якщо пасажир не добігає саме до свого вагона, його можуть впустити у найближчий, а провідники підкажуть, як перейти до свого місця.

Також Ріпа розповів, що якщо квиток проданий, але пасажир не зайшов у вагон на станції відправлення, місце зберігається за ним до кінця маршруту – його не можуть перепродати без офіційного повернення квитка. Якщо ж квиток повернуто, місце знову стає доступним для продажу на наступних станціях.

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності