Національний перевізник “Укрзалізниця” повідомив, що змушений внести тимчасові зміни в розклад руху пасажирських поїздів, які прямують до Закарпаття. Це зумовлено проведенням масштабних робіт із прокладання колії європейського стандарту між Чопом та Ужгородом.
Коли та які саме поїзди УЗ курсуватимуть по-новому
В “Укрзалізниці” розповіли, що внесення тимчасових змін у розклад руху пасажирських поїздів, які прямують до Закарпаття, є вимушеним кроком – з огляду на проведення масштабних робіт в межах прокладання колії європейського стандарту.
Так, з 31 березня до 31 липня деякі потяги курсуватимуть не до/зі станції “Ужгород”, а до/зі станції “Мукачево”:
- №17/18 “Харків – Ужгород”;
- №38/37 “Одеса – Ужгород”;
- №125/126 – 129/130 “Кременчук / Полтава – Ужгород”.
Тим часом до/зі станції “Чоп” курсуватимуть поїзди:
- №81/82 “Київ – Ужгород” (з 31 березня до 31 липня);
- №749/750 “Київ – Ужгород” (з 1 квітня до 31 липня);
- №829/830 “Львів – Ужгород” (з 1 квітня до 31 липня).
Водночас до/зі станції “Ужгород” – з 31 березня до 31 липня – курсуватиме поїзд №59/60 “Київ – Чоп”.
“При цьому залізничне сполучення з Ужгородом для всіх регіонів буде забезпечено альтернативними рейсами”, – наголосили в УЗ.
Для цього “Укрзалізниця” з 31 березня по 31 липня прокладе маршрут через Самбір та Сянки для таких поїздів:
- №4/3 “Запоріжжя – Ужгород”;
- №29/30 “Київ – Ужгород”;
- №45/46 “Харків – Ужгород”;
- №368/367 “Ковель/Луцьк – Ужгород”.
Насамкінець у компанії розповіли, що впродовж цього періоду часу залізничники:
- реконструюють горловину станції Чоп;
- капітально відремонтують колії на станціях “Струмківка” та “Чоп”;
- демонтують широку колію на дільниці Чоп – Струмківка та вкладуть 8,3 км колії європейського стандарту;
- прокладуть по парній колії новозбудованої дільниці Чоп – Струмківка близько 10 км контактної підвіски та несучого проводу;
- змонтують на всій 22-кілометровій дільниці Чоп – Ужгород пристрої СЦБ і зв’язку та облаштують диспетчерську централізацію;
- відремонтують понад 30 будівель і споруд (павільйони для пасажирів, платформи, станційні будівлі, приміщення чергових по переїзду тощо);
- відремонтують додатково в обсязі середнього ремонту 33 стрілочні переводи й близько 13 км колій, а також виконають інші необхідні роботи.