Укрпошта стала партнером маркетплейса ТЕМУ – що відомо, посилки з Китаю, TEMU

Укрпошта стала партнером маркетплейса ТЕМУ - що відомо, посилки з Китаю, TEMU 1 ” і TEMU стали партнерами (фото: facebook.com/ukrposhta)

Єдиний національний оператор поштового зв’язку – “Укрпошта” – розпочинає стратегічне партнерство з популярним серед українців китайським маркетплейсом TEMU.

Що відомо про співпрацю “Укрпошти” з TEMU

За словами гендиректора акціонерного товариства, така новина може “зробити непоганий срач у дусі “ви ускладнюєте життя локальним гравцям”.

“Хай там що, але точно покращуємо умови для наших клієнтів та українських споживачів”, – додав він.

Смілянський розповів, що “Укрпошта” та TEMU оголошують про початок стратегічного партнерства після пілотного проекту, впродовж якого “Укрпошта” доставила з відомого китайського маркетплейса більш як 1,5 млн посилок.

“І не просто доставила, а розмитнила та доставила у піковий період понад 80% відправлень за 3 дні й менше”, – наголосив посадовець.

Він повідомив також, що “Укрпошта”:

  • впродовж 1 кварталу 2025 року планує відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок
  • задає собі планку доставляти більш як 90% посилок за 1-2 дні – з моменту перетину кордону України

“Впевнений, що це буде до вподоби багатьом нашим клієнтам. Тим паче зовсім скоро всі відправлення можна буде відстежувати в новому мобільному застосунку”, – зауважив очільник національного оператора.

Смілянський нагадав, що “Укрпошта” є лідером ринку не лише експортних посилок.

“Наша доля – більш як 50%. Ще й доставляємо ми впродовж 5-7 днів до Лондона та 8-14 днів до за найкращими тарифами. А невдовзі розкажемо про те, як “найкраще” стає “неймовірним”, – додав він.

Водночас, за словами спеціаліста, “Укрпошта” передує й у доставці посилок із Китаю (понад 60% відправлень вона бере на себе).

“Наші китайські клієнти досить вибагливі, і комп’ютер вибирає логістичну компанію згідно з якістю та швидкістю доставки. А зазначені цифри свідчать про те, що ми пропонуємо і перше, і друге. А що ж буде після відкриття другого автоматизованого центру! Тож все лише починається. Чекаємо на всіх, поточних і нових клієнтів у наших відділеннях”, – підсумував Смілянський.

Укрпошта стала партнером маркетплейса ТЕМУ - що відомо, посилки з Китаю, TEMU 2Укрпошта стала партнером маркетплейса ТЕМУ - що відомо, посилки з Китаю, TEMU 3

Допис Смілянського (скриншот: facebook.com/ukrposhtaceo)

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності