У КМДА наполягають на неупередженому розгляді справи про затоплення метро

У КМДА наполягають на неупередженому розгляді справи про затоплення метро 1

Зупинка та закриття декількох станцій “синьої” гілки метро у грудні 2023 року сталася через проєктні помилки та недоліки будівництва тунелю у 2010 році. Однак, попри це, Київська міська прокуратура повідомила про підозру нинішньому заступнику директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

“Прокурори Київської міської прокуратури повідомили про підозру заступнику директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА в межах досудового розслідування щодо зупинки частини “синьої” гілки метро у грудні 2023 року. Це є процесуальною дією, яка не передбачає винесення будь-яких попередніх висновків щодо вини особи. Висновки офіційної інженерно-технічної експертизи, переданої правоохоронним органам, підтвердили: аварійна ситуація сталася через проєктні помилки та недоліки будівництва тунелю, які призвели до проникнення ґрунтових вод”, – йдеться в заяві.

Як зазначають в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА, одразу після виявлення загрози співробітники столичного метрополітену та департаменту діяли максимально оперативно – зупинили рух поїздів та організували дублюючі наземні маршрути. Крім того, аварійно-відновлювальні роботи тривали цілодобово для якнайшвидшого повернення до звичайного режиму роботи цієї ділянки підземки.

“Завдяки цим заходам вдалося уникнути жертв і запобігти масштабнішим пошкодженням. Посадовець надає всю необхідну інформацію слідчим, відкритий до співпраці та наполягає на об’єктивному й неупередженому розгляді справи. Без маніпуляцій у медіа й спроб дезорганізувати роботу департаменту”, – зазначається в заяві департаменту.

Нагадаємо, раніше РБК-Україна писало, що Київська міська прокуратура повідомила заступнику директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА про підозру у службовій недбалості, що призвела до зупинки частини “синьої” гілки столичного метро.

Як відомо, перша аварія на ділянці метро Либідська” – “Теремки” у Києві сталася у 2010 році під час будівництва. Зокрема, відбулося обвалення підпірної стіни та падіння козлового крану в котлован.

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності