У Дії з’явилася можливість повідомити про відсутність зв’язку – послуга доступна офлайн
Відтепер у застосунку “Дія” можна поскаржитися на проблеми зі зв’язком, щоб покращити якість мобільних послуг по всій країні. Новий сервіс працює як онлайн, так і офлайн.
Для того, щоб поскаржитися на відсутність зв’язку потрібно:
- натиснути значок “Відсутній зв’язок” на головній сторінці “Дії”;
- надати одноразовий доступ до геолокації;
- вказати, чи проблема пов’язана з відключенням світла;
- обрати мобільного оператора;
- вказати, що саме не працює – інтернет, дзвінки чи обидва сервіси;
- зазначити, де саме немає зв’язку – у приміщенні чи на вулиці.
Щоб залишити скаргу, коли відсутнє підключення до інтернету, потрібно:
- попередньо завантажити мапу міста або області в розділі “Незламність”;
- подати скаргу в “Дії” – дані будуть збережені та надіслані регулятору, щойно з’явиться інтернет.
Повідомлення про одну і ту саму точку можна надсилати лише раз на день у радіусі 50 метрів. Ця послуга допоможе операторам краще реагувати на проблеми зі зв’язком, особливо під час відключень світла або в регіонах зі слабким покриттям.