У Дії з’явилася можливість повідомити про відсутність зв’язку – послуга доступна офлайн

У Дії з’явилася можливість повідомити про відсутність зв’язку – послуга доступна офлайн 1

Відтепер у застосунку “” можна поскаржитися на проблеми зі зв’язком, щоб покращити якість мобільних послуг по всій країні. Новий сервіс працює як онлайн, так і офлайн.

Для того, щоб поскаржитися на відсутність зв’язку потрібно:

  • натиснути значок “Відсутній зв’язок” на головній сторінці “Дії”;
  • надати одноразовий доступ до геолокації;
  • вказати, чи проблема пов’язана з відключенням світла;
  • обрати мобільного оператора;
  • вказати, що саме не працює – інтернет, дзвінки чи обидва сервіси;
  • зазначити, де саме немає зв’язку – у приміщенні чи на вулиці.

Щоб залишити скаргу, коли відсутнє підключення до інтернету, потрібно:

  • попередньо завантажити мапу міста або області в розділі “Незламність”;
  • подати скаргу в “Дії” – дані будуть збережені та надіслані регулятору, щойно з’явиться інтернет.

Повідомлення про одну і ту саму точку можна надсилати лише раз на день у радіусі 50 метрів. Ця послуга допоможе операторам краще реагувати на проблеми зі зв’язком, особливо під час відключень світла або в регіонах зі слабким покриттям.

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності