Vodafone прокоментував масштабні збої після відключень світла

Користувачі масово скаржаться на відсутність мобільного інтернету та покриття після відновлення електропостачання. Оператор говорить, що перебої виникають через велике навантаження на мережу.

Після масових відключень електропостачання, коли світло в більшості регіонів уже відновили, користувачі Vodafone почали масово скаржитись на відсутність мобільного зв’язку та інтернету.

Багато абонентів повідомили про повну відсутність сигналу, навіть за наявності електропостачання у їхніх будинках.

“Через перебої в електропостачанні можуть бути тимчасові обмеження в роботі мережі Vodafone2, – зазначили в компанії.

Як пояснює оператор, їх інженери намагаються робити все можливе, для стабілізації роботи, проте при відключенні світла усі одразу переходять в мобільні мережі інтернету, що викликає надзвичайно велике навантаження на зв’язок.

“Мобільна мережа теж потребує живлення. Всі базові станції забезпечені резервним джерелом живлення, що дозволяє забезпечити роботу станції до декількох годин, в залежності від навантаження”, – додали в Vodafone.

Також, оператор пояснив, що, якщо у вас є доступна мережа іншого українського оператора то варто користуватись національним роумінгом і періодично пробувати зареєструватись у їх мережі, щоб залишатись на зв’язку доки фахівці шукають варіанти вирішення проблеми.