Військові можуть залишати відгуки й оцінки на дрони у маркетплейсі зброї DOT Chain Defence – що це
Військовим дозволили залишати оцінки й відгуки на дрони у DOT-Chain Defence (фото: Getty Images)
У маркетплейсі зброї DOT-Chain Defence запрацював функціонал рейтингової системи. Він дозволить військовим оцінювати замовлені дрони та залишати відгуки про їхнє застосування в бойових умовах.
Як працює маркетплейс DOT-Chain Defence
Рішення Міноборони щодо впровадження так званого маркетплейсу зброї – DOT-Chain Defence – дозволило спростити закупівлі та надати підрозділам більше самостійності.
“Тепер військові можуть замовляти потрібні БпЛА без тривалих погоджень і паперових процедур – достатньо кількох кліків у системі”, – пояснили українцям.
Зазначається, що фінансові, юридичні та логістичні процеси забезпечує “Агенція оборонних закупівель” Міноборони.
Завдяки цьому було значно скорочено терміни постачання (середній термін – 10 днів).
“За два місяці роботи підрозділи замовили майже 17 тисяч дронів на суму приблизно 600 млн гривень”, – уточнили в МОУ.
Схожі публікації
Хто та як саме може тепер оцінювати дрони
Нещодавно у DOT-Chain Defence запрацював функціонал рейтингової системи, який дозволяє військовим:
- оцінювати замовлені дрони;
- залишати відгуки про їхнє застосування в бойових умовах.
“Нова опція допоможе підрозділам робити більш обґрунтований вибір – рішення базуватимуться не лише на технічних характеристиках, а й на реальному бойовому досвіді”, – розповіли у міністерстві.
Для того, щоб залишити відгук й оцінити дрони, необхідно буди авторизованим користувачем.
У МОУ пояснили:
- кожен авторизований користувач може виставити оцінку за 5-бальною шкалою (від 1 – “незадовільно” до 5 – “відмінно”);
- у відгуках можна зазначати як переваги, так і недоліки дронів (особливості їхнього застосування у польових умовах, зручність експлуатації, якість збірки, стійкість до перешкод тощо).
Система оцінювання дронів – 5-бальна (ілюстрація: mod.gov.ua)
Наголошується, що наразі бачити оцінки можуть лише військові. Проте надалі така можливість з’явиться й у виробників, адже це допоможе їм:
- напряму комунікувати зі споживачами;
- відповідати на коментарі бійців.
“Рейтингова система була додана за запитом військових, які першими брали участь у пілотному проекті. Загалом це лише перший крок із переліку пропозицій, які були отримані під час виїздів до бригад та опитувань військових”, – підсумували в Міноборони.