Станція метро Палац Україна в Києві готує зміни для пасажирів – ремонт ескалаторів, коли закінчать
На одній зі станцій столичного метро запланували капремонт ескалаторів (фото ілюстративне: Віталій Носач, РБК-Україна)
Із завтрашнього дня – середи, 25 червня – на одній зі станцій метро в Києві розпочнеться капітальний ремонт ескалаторів.
На якій станції метро ремонтуватимуть ескалатори та як довго
Згідно з інформацією комунального підприємства, плановий капітальний ремонт ескалаторів розпочнеться завтра на стації метро “Палац “Україна”.
Вона розташована на Оболонсько-Теремківській – так званій “синій” – лінії, між станціями “Олімпійська” та “Либідська”.
Схема київського метрополітену (карта: commons.wikimedia.org/Sameboat)
Наголошується, що роботи триватимуть орієнтовно до кінця 2025 року.
Коли востаннє ремонтували ескалатори на цій станції
Громадянам розповіли, що капітальні роботи на ескалаторах проходять відповідно до регламенту:
- або кожні 10-12 років;
- або після пробігу у 150 тисяч кілометрів.
“Роботи на цій станції востаннє проходили навесні 2014 року”, – уточнили у КП “Київський метрополітен”.
Зазначається, що капітальний ремонт ескалаторів важливий для довготривалої та якісної роботи обладнання, оскільки передбачає перевірку, діагностику та заміну деталей і комплектуючих.
Як відбувається капремонт ескалаторів у метро Києва
У прес-службі столичного метрополітену розповіли, що в межах капітального ремонту ескалаторів повністю демонтують їхні основні елементи:
- сходове полотно;
- поручні;
- редуктор;
- тягові ланцюги;
- інші деталі.
Деякі зі складових частин ескалатора (фото: facebook.com/kyivmetro)
Деталі, які можна перевезти, працівники оглядають, діагностують і ремонтують під час робіт у спеціалізованій майстерні.
Деякі деталі та елементи – менші за інші (фото: facebook.com/kyivmetro)
Тим часом усі інші – великогабаритні елементи – ремонтують безпосередньо в машинному залі станції (де проходить капремонт).
“Ці надважливі роботи проводить спеціалізована бригада фахівців на всіх ескалаторах столичного метро”, – уточнили у прес-службі підземки.
Наголошується, що одним із ключових етапів ремонту є діагностика – коли всі елементи ескалатора ретельно перевіряють на ступінь зношеності та відповідність технічним нормам.
На ступінь зношеності перевіряють всі елементи ескалатора (фото: facebook.com/kyivmetro)
“Придатні деталі проходять технічне обслуговування, і їх повертають до роботи. А ті, що не відповідають стандартам безпеки, – обов’язково замінюють”, – пояснили українцям.
Елементарні правила поведінки на ескалаторах
Насамкінець у київському метрополітені нагадали, що “такий потужний механізм як ескалатор, можуть вивести з ладу зовсім прості речі”.
“Наприклад: подоли довгого одягу, шнурівки, монети, підбори та пакети. Тож закликаємо пасажирів бережно ставитися до особистих речей та обладнання”, – додали у комунальному підприємстві.
Крім того, громадян закликали не забувати про необхідність дотримуватись елементарних правил поведінки:
- триматися за поручень;
- не заступати за обмежувальну лінію;
- не сидіти на східцях ескалатора;
- не бігти ескалатором;
- тримати дітей за руку, а зовсім маленьких – на руках;
- слідкувати за довгим одягом й особистими речами – щоб вони не потрапили в рухомі частини ескалатора;
- сумки та пакети тримати при собі – щоб уникнути травм або пошкодження речей.
Публікація КП “Київський метрополітен” (скриншот: facebook.com/kyivmetro)