СМС від Ощадбанку чужі можуть бути через повторний продаж мобільного номера – що робити
Українці можуть отримувати чужі SMS-повідомлення від “Ощадбанку” (фото: Getty Images)
Часом українцям можуть надходити чужі SMS-повідомлення – адресовані іншій людині – від “Ощадбанку”. Розв’язати цю проблему можна швидко та віддалено.
Чому можуть надходити чужі повідомлення від “Ощадбанку”
За словами Наумова, часом трапляються ситуації, коли до українців надходять чужі SMS-повідомлення від “Ощадбанку”.
“Це буває тоді, коли мобільні оператори повторно продають неактивні номери новим абонентам”, – поясни він.
Як українцям потрібно діяти в такій ситуації
Якщо людина отримала SMS-повідомлення, адресоване іншому, потрібно діяти за простим алгоритмом:
- зателефонувати до контакт-центру “Ощадбанку” – за телефоном 0-800-210-800;
- повідомити, що вам надходять SMS-повідомлення, адресовані іншій людині.
Як вирішується ситуація з чужими SMS-повідомленнями
Наумов пояснив, що в межах розв’язання цієї проблеми:
- особа звертається до контакт-центру з номера, на який надходять чужі повідомлення;
- оператор знаходить клієнта, до якого прив’язаний даний номер;
- оператор ініціює видалення номера з профілю клієнта (колишнього власника номера);
- для підтвердження видалення надсилається OTP-пароль, який потрібно назвати оператору.
“Все дуже просто та зручно”, – підсумував голова правління “Ощадбанку”.
Публікація Наумова (скриншот: t.me/sergii_naumov)