Розбили чи пошкодили товар в магазині – адвокат пояснив, чи треба платити
Якщо ви випадково пошкодили або розбили товар у супермаркеті, магазин не має права змушувати вас оплачувати його.
Згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України, до моменту покупки товару відповідальність за нього несе власник – тобто магазин. Покупець стає власником лише після оплати, отже, ризик випадкового пошкодження або псування лежить на продавцеві.
Як зазначає адвокат, вимога оплатити пошкоджений товар суперечить також частині 2 статті 17 Закону України “Про захист прав споживачів”. Така вимога є примушуванням придбати товар неналежної якості, що прямо заборонено законом.
У разі випадкового пошкодження товару варто повідомити працівника магазину. Якщо ж адміністрація змушує вас оплатити товар – ви маєте право подати скаргу до Держпродспоживслужби (письмово або через гарячу лінію).