Після нещодавнього оновлення у застосунку “Резерв+” з’явилися нові сервіси. Крім того, було додано категорії у запитах виправлення даних громадян.
Що змінилось у “Резерв+” після оновлення
Згідно з інформацією МОУ, в оновленні застосунку “Резерв+” з’явилися нові сервіси:
- можливість дізнатися про зміну даних в реєстрі “Оберіг”;
- можливість отримати розширену інформацію з нього.
Також додалися категорії у запитах виправлення даних.
“Нові сервіси розширюють кількість ситуацій, які можна виправити за допомогою застосунку”, – зауважила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
За її словами, “Резерв+” продовжують робити “зручною екосистемою для військовозобов’язаних, завдяки якій можна усунути свої труднощі без візиту до ТЦК і очікування в чергах”.
Як згенерувати розширену інформацію про себе
Завдяки “Резерв+” користувач може згенерувати у форматі PDF розширену інформацію про себе з Єдиного електронного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів “Оберіг” – щоб бути в курсі, які дані про нього є в ньому.
Це можна зробити:
- натиснувши на три крапки електронного військового документа;
- вибравши відповідний розділ.
Сповіщення про зміну інформації в “Оберезі”
Українцям повідомили, що у “Резерв+” додали також push-сповіщення про зміну інформації в “Оберезі”.
На першому етапі – це сповіщення про подання та зняття з розшуку.
Нові категорії у запитах виправлення даних
Насамкінець в МОУ повідомили, що в “Резерв+” з’явились шість нових категорій, які допоможуть виправити неточності в даних:
- статус “Потребує уточнення” – коли про людину є інформація в реєстрі “Оберіг”, але без прив’язки до ТЦК і це потрібно виправити.
- помилка в персональних даних (наприклад, неправильно написане ім’я, прізвище чи дата народження);
- статус “Порушення правил військового обліку” – якщо людина вже виправила порушення, проте статус досі відображається;
- статус “На обліку” – коли людина має бути знята або виключена (наприклад, якщо досягла граничного віку для служби або вступила до лав Сил оборони та більше не є військовозобов’язаною);
- помилка у даних бронювання – якщо бронювання є, але дані про це не відображаються (або ж вони внесені із помилкою);
- актуалізація даних про роботу – дозволяє оновити інформацію про місце роботи через реєстр Пенсійного Фонду України.