Реклама АТБ з Лаймою Вайкуле – ролик спричинив суперечки серед користувачів соцмереж – новини культури

Реклама АТБ з Лаймою Вайкуле - ролик спричинив суперечки серед користувачів соцмереж - новини культури 1 Компанія пояснила участь співачки бажанням підкреслити міжнародну підтримку України.

У різдвяній рекламній кампанії магазину “АТБ” пролунала пісня “Щедрик” Миколи Леонтовича у виконанні латвійської співачки Лайми Вайкуле. Ролик став приводом для активної дискусії в соцмережах, оскільки артистка десятиліттями працювала у російському шоубізнесі. Частина аудиторії розкритикувала вибір виконавиці для української святкової реклами, тоді як інші підтримали вибір мережі, повідомляє “Суспільне”.

Реклама АТБ з Лаймою Вайкуле - ролик спричинив суперечки серед користувачів соцмереж - новини культури 2Реакція на рекламу Скріншот ZN.UA

Користувачі, які висловили невдоволення, наголошували на минулих зв’язках Вайкуле з російською естрадою та її коментарях про “хороших росіян” і російську мову, як “жертву війни”. Натомість прихильники ролика звертали увагу, що після 2022 року співачка відкрито підтримала Україну та неодноразово критикувала російську агресію.

“Українські бізнеси не зобовʼязані брати в рекламу лише українців. Навпаки, використання іміджу закордонної артистки, що має класну репутацію – це тільки плюс”, – наголосила стилістка Маргарита Мурадова.

У відео, знятому на морському узбережжі, окрім самої Вайкуле з’являються латвійський хор і танцювальний ансамбль. Вони виконують хореографічну постановку та підспівують співачці.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Офіційна сторінка АТБ-маркет (@atb.market.official)

“В найтемніші часи шукаємо світло у простих речах. Іноді здається, що це не під силу… Але в моменти, коли дні випробовують на міцність, звичні речі набувають іншого значення, це світло особливо цінне”, – йдеться в описі під роликом.

Після зростання критики компанія обмежила можливість коментувати публікацію та оприлюднила свою відповідь. В “АТБ” зазначили, що головна ідея привітання – нагадати про тепло Різдва, єдність та традиції, які підтримують українців у складні періоди. Мережа підкреслила, що ролик є також зверненням від латвійського народу: “Саме ця ідея – підкреслити міжнародну підтримку та культурний зв’язок – стала основою відео”.

“Ми чуємо ваші зауваження та розуміємо чутливість теми. Ми визнаємо, що у контексті сьогоднішньої реальності будь-які публічні постаті можуть сприйматися неоднозначно, і шкодуємо, якщо це викликало негативні емоції”, – йдеться в заяві.

У “АТБ” також підкреслили, що мережа не співпрацює з особами, які мають проросійські чи антиукраїнські позиції, та залишається українським бізнесом із фокусом на українській ідентичності. Водночас Лайма Вайкуле ситуацію публічно поки не прокоментувала.

У серпні 2022 року Вайкуле під час концерту в литовській Паланзі вийшла на сцену з прапором України, публічно висловивши свою підтримку нашій країні. Цим жестом співачка однозначно окреслила свою позицію на боці України та заявила про готовність до критики з боку російських ЗМІ.

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Детальніше

Політика конфіденційності