Повірка лічильників тепла і гарячої води – коли потрібно проводити та де замовити

Повірку квартирних лічильників тепла і гарячої води потрібно проводити в середньому раз на 4 роки відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.

Користувачі особистих кабінетів на сайтах “Київтеплоенерго” та Центру комунального сервісу отримують автоматичні сповіщення про наближення терміну повірки. Перевірити дату можна також у паспорті лічильника або свідоцтві про попередню повірку.

Як проводиться повірка лічильників

Повірку слід замовляти у ліцензованих компаній, список яких доступний на сайті Міністерства економіки України. Після проведення процедури клієнти отримують свідоцтво про точність роботи лічильника.

Копії документів про повірку потрібно передати до Центру комунального сервісу через дистанційні сервіси або особисто в сервісний центр для актуалізації даних у системі. Це гарантує, що в платіжках відображатимуться фактичні обсяги спожитого тепла і гарячої води.

У разі прострочення повірки нарахування здійснюватимуть за середнім споживанням за останній опалювальний період.

Варто пам’ятати, що обслуговування та повірка будинкових лічильників здійснюється за рахунок плати на абонентське обслуговування, а повірка квартирних лічильників – за рахунок власника.

З питаннями можна звертатися на гарячу лінію “Київтеплоенерго” за номером: (044) 207-88-88.

Джерело

Київська область