Під час будь-якої поїздки існує ризик забути або загубити ті чи інші речі. Тож мандруючи з “Укрзалізницею”, важливо знати, що робити, якщо улюблена іграшка дитини чи навіть частина багажу залишились на вокзалі або у потязі.
Скільки речей гублять на залізниці й що це може бути
У компанії розповіли, що від початку 2025 року отримали вже 11 445 заявок із проханням знайти загублені речі.
Уточнюється, що минулого року цих запитів було на 40% менше.
В “Укрзалізниці” поділились, що крім “звичних” речей – навушників, ключів, документів, гаманців або й сумок – пасажири та пасажирки губили різні цікавинки:
- шолом для кота;
- кущі лохини;
- укулеле;
- дерев’яний меч;
- навіть портмоне з фото Степана Бандери.
“Після прибуття потягу на виході не поспішайте та обов’язково перевіряйте свої речі – чи на місці ваші кущі та розсада, коти, вудочки та шоломи”, – наголосили в УЗ.
Що робити, якщо під час подорожі з УЗ щось загубилось
Якщо попри всі перестороги пасажир все ж таки загубив якісь свої речі на вокзалі або у потязі, необхідно заповнити відповідну заявку:
- зайти на офіційний сайт “Укрзалізниці”;
- перейти у розділ “Замовлення послуг” (“Замовлення сервісів онлайн”);
- обрати послугу “Онлайн-пошук забутих речей”;
- заповнити форму “Пошук забутих речей”.
При цьому потрібно вказати:
- дані пасажира (прізвище, ім’я, по-батькові, телефон, адресу електронної пошти);
- інформацію про загублений предмет (дату втрати, час події, опис предмета, фото);
- місце втрати (вокзал, поїзд, інші деталі).
В “Укрзалізниці” зауважили, що спеціалісти компанії оперативно допоможуть знайти загублене й повернути власнику.
“Будь ласка, уважно заповнюйте дані, адже після оформлення заявки ви не зможете внести зміни“, – порадили пасажирам.
Уточнюється, що введені дані оброблятимуться конфіденційно і виключно для опрацювання конкретного запиту.
“Вкажіть якомога більше деталей. Це суттєво допоможе прискорити пошук”, – додали в УЗ.
Насамкінець у компанії повідомили, що заявки оброблюють та зв’язуються з пасажирами “зазвичай впродовж доби – у порядку черги”.
“Розуміємо, що ви тривожитеся та засмучені, але просимо поставитися з розумінням і чекати на відповідь”, – підсумували в “Укрзалізниці”.