Пошук загублених речей у потязі чи на вокзалі Укрзалізниці онлайн – як заповнити заявку

Загублені речі пасажирів можна знайти через спеціальний сервіс УЗ (фото: Getty Images)

Під час будь-якої поїздки існує ризик забути або загубити ті чи інші речі. Тож мандруючи з “Укрзалізницею”, важливо знати, що робити, якщо улюблена іграшка дитини чи навіть частина багажу залишились на вокзалі або у потязі.

Скільки речей гублять на залізниці й що це може бути

У компанії розповіли, що від початку 2025 року отримали вже 11 445 заявок із проханням знайти загублені речі.

Уточнюється, що минулого року цих запитів було на 40% менше.

В “Укрзалізниці” поділились, що крім “звичних” речей – навушників, ключів, документів, гаманців або й сумок – пасажири та пасажирки губили різні цікавинки:

  • шолом для кота;
  • кущі лохини;
  • укулеле;
  • дерев’яний меч;
  • навіть портмоне з фото Степана Бандери.

“Після прибуття потягу на виході не поспішайте та обов’язково перевіряйте свої речі – чи на місці ваші кущі та розсада, коти, вудочки та шоломи”, – наголосили в УЗ.

Що робити, якщо під час подорожі з УЗ щось загубилось

Якщо попри всі перестороги пасажир все ж таки загубив якісь свої речі на вокзалі або у потязі, необхідно заповнити відповідну заявку:

  • зайти на офіційний сайт “Укрзалізниці”;
  • перейти у розділ “Замовлення послуг” (“Замовлення сервісів онлайн”);

Розділ “Замовлення послуг” на сайті УЗ (скриншот: uz.gov.ua)

  • обрати послугу “Онлайн-пошук забутих речей”;
  • заповнити форму “Пошук забутих речей”.

Онлайн-заявка на пошук забутих речей (скриншот: services.uz.gov.ua)

При цьому потрібно вказати:

  • дані пасажира (прізвище, ім’я, по-батькові, телефон, адресу електронної пошти);
  • інформацію про загублений предмет (дату втрати, час події, опис предмета, фото);
  • місце втрати (вокзал, поїзд, інші деталі).

В “Укрзалізниці” зауважили, що спеціалісти компанії оперативно допоможуть знайти загублене й повернути власнику.

“Будь ласка, уважно заповнюйте дані, адже після оформлення заявки ви не зможете внести зміни“, – порадили пасажирам.

Уточнюється, що введені дані оброблятимуться конфіденційно і виключно для опрацювання конкретного запиту.

“Вкажіть якомога більше деталей. Це суттєво допоможе прискорити пошук”, – додали в УЗ.

Насамкінець у компанії повідомили, що заявки оброблюють та зв’язуються з пасажирами “зазвичай впродовж доби – у порядку черги”.

“Розуміємо, що ви тривожитеся та засмучені, але просимо поставитися з розумінням і чекати на відповідь”, – підсумували в “Укрзалізниці”.

Публікація УЗ (скриншот: facebook.com/Ukrzaliznytsia)

Джерело