Ощадбанк запустив штучний інтелект для спілкування – як протестувати, ШІ-консультант
“Ощадбанк” створив двох ШІ-помічників і просить обрати кращого (фото: Getty Images)
“Ощадбанк” розпочинає новий проект – запускає власний варіант штучного інтелекту для спілкування з людьми. При цьому українців просять допомогти обрати кращого ШІ-консультанта.
Навіщо “Ощадбанку” штучний інтелект
Посадовець розповів, що сьогодні в “Ощадбанку” розпочинається новий цікавий проект.
“Виглядає він жартівливо, проте насправді є досить серйозним”, – зауважив Наумов.
Він пояснив, що йдеться про запуск власного варіанта штучного інтелекту (ШІ) для спілкування з тими, хто хоче більше знати:
- про банк;
- про банківську систему;
- про фінансовий світ в цілому.
Як обрати кращого ШІ-консультанта
Наумов закликав громадян допомогти “Ощадбанку” стати кращим і поспілкуватись із двома “кандидатами на посаду” ШІ-консультанта:
- з паном Ощадом;
- з Ощадиком.
“Перейшовши за посиланням… ви можете поставити нашому ШІ питання про гроші, яке вас цікавить. І отримати навіть дві відповіді – від двох ШІ”, – зауважив очільник банку.
Він пояснив, що одна відповідь – від пана Ощада – буде більш класичною, “у формі банківського скрипта”. Інша – від Ощадика – неформальна та з гумором.
“На сторінці проекту ви можете проголосувати за того ШІ-консультанта, який вам сподобався найбільше”, – повідомив Наумов.
Уточнюється, що серед усіх, хто протестує сервіс і проголосує за фаворита, “Ощадбанк” розіграє тематичні подарунки.
“Ця активність допоможе нам зрозуміти, як банку розвивати наші діджитал-сервіси і яким чином нам краще спілкуватися з нашими любими клієнтами”, – наголосив голова правління “Ощадбанку”.
Публікація Наумова (скриншот: facebook.com/sergii.naumov.7)