Ощадбанк запустив штучний інтелект для спілкування – як протестувати, ШІ-консультант

Ощадбанк запустив штучний інтелект для спілкування - як протестувати, ШІ-консультант 1 “Ощадбанк” створив двох ШІ-помічників і просить обрати кращого (фото: Getty Images)

“Ощадбанк” розпочинає новий проект – запускає власний варіант штучного інтелекту для спілкування з людьми. При цьому українців просять допомогти обрати кращого ШІ-консультанта.

Навіщо “Ощадбанку” штучний інтелект

Посадовець розповів, що сьогодні в “Ощадбанку” розпочинається новий цікавий проект.

“Виглядає він жартівливо, проте насправді є досить серйозним”, – зауважив Наумов.

Він пояснив, що йдеться про запуск власного варіанта штучного інтелекту (ШІ) для спілкування з тими, хто хоче більше знати:

  • про банк;
  • про банківську систему;
  • про фінансовий світ в цілому.

Як обрати кращого ШІ-консультанта

Наумов закликав громадян допомогти “Ощадбанку” стати кращим і поспілкуватись із двома “кандидатами на посаду” ШІ-консультанта:

  • з паном Ощадом;
  • з Ощадиком.

“Перейшовши за посиланням… ви можете поставити нашому ШІ питання про гроші, яке вас цікавить. І отримати навіть дві відповіді – від двох ШІ”, – зауважив очільник банку.

Він пояснив, що одна відповідь – від пана Ощада – буде більш класичною, “у формі банківського скрипта”. Інша – від Ощадика – неформальна та з гумором.

“На сторінці проекту ви можете проголосувати за того ШІ-консультанта, який вам сподобався найбільше”, – повідомив Наумов.

Уточнюється, що серед усіх, хто протестує сервіс і проголосує за фаворита, “Ощадбанк” розіграє тематичні подарунки.

“Ця активність допоможе нам зрозуміти, як банку розвивати наші діджитал-сервіси і яким чином нам краще спілкуватися з нашими любими клієнтами”, – наголосив голова правління “Ощадбанку”.

Ощадбанк запустив штучний інтелект для спілкування - як протестувати, ШІ-консультант 2Ощадбанк запустив штучний інтелект для спілкування - як протестувати, ШІ-консультант 3Публікація Наумова (скриншот: facebook.com/sergii.naumov.7)

Джерело