Нова пошта блокує післяплату – у компанії пояснили чому так відбувається і що робити

У мережі шириться інформація про нібито обмеження післяплати від “Нової пошти”. Компанія роз’яснила, що масових обмежень немає, але діють нові правила через вимоги держави.

Нова пошта” заявила, що не обмежує кількість посилок із післяплатою. Проблеми виникають лише у разі, якщо фізична особа регулярно отримує значні суми, що викликає підозру щодо підприємницької діяльності без реєстрації.

Компанія змушена дотримуватися вимог закону №361-IX, який зобов’язує фінансові установи, зокрема NovaPay, перевіряти фінансові операції клієнтів – походження коштів, їхню мету, характер та зв’язки.

Кого можуть перевірити

Перевіряти можуть:

  • фізичних осіб, які регулярно отримують великі післяплати;
  • тих, хто використовує сервіс для торгівлі, але не зареєстрований як ФОП.

У таких випадках NovaPay має право тимчасово призупинити надання фінпослуг, поки клієнт не надасть пояснення щодо джерела коштів.

Як уникнути проблем з післяплатою

“Нова пошта” радить тим, хто починає або веде торгівлю:

  • зареєструвати ФОП або іншу форму бізнесу;
  • укласти договір з компанією на доставку та грошові перекази.

“Ми не обмежуємо посилки. Ми створюємо зручні умови для клієнтів, але водночас змушені дотримуватися закону”, – заявили в “Новій пошті”.

Джерело

Нова пошта