Монобанк попередив українців про донат шахраїв – як поскаржитись на підозрілий збір у Банку
Українців попередили про випадки шахрайства на донатах і зборах у “Банку” (фото: Getty Images)
Український необанк monobank додав можливість поскаржитись на той чи інший збір у “Банку”, щоб повідомити про ймовірне донат-шахрайство.
Як можна поскаржитись на “Банку”: алгоритм дій
“Додали можливість поскаржитися на “Банки”, – поділився із підписниками Гороховський.
Він визнав, що “час від часу вилазять випадки донат-шахрайства“.
“Тепер ви можете нам це підсвітити”, – додав підприємець.
Перш за все він радить оновити мобільний додаток monobank до останньої версії – щоб нововведення “точно запрацювало”.
Далі – після переходу за посиланням на підозрілу “Банку” – потрібно звернути увагу на три крапки у верхньому правому куті.
Натиснувши на них можна:
- або додати збір в обране;
- або поскаржитись на нього.
Перший крок для того, щоб поскаржитись на збір (скриншот: t.me/OGoMono)
Якщо обрати “Поскаржитися на цей збір”, з’являться варіанти відповіді на запитання “Що саме не так із цим збором?”.
“Ваша скарга анонімна. Ми розглядаємо її вручну”, – зауважується в додатку.
Для того, щоб запобігти донат-шахрайству, Гороховський радить обрати “Підозра шахрайства”.
Після цього потрібно натиснути “Надіслати скаргу”.
Щоб надіслати скаргу, потрібно вказати, що не так зі збором (скриншот: t.me/OGoMono)
“Якщо буде достатньо скарг, будемо уважніше перевіряти такі збори“, – наголосив співзасновник monobank.
Насамкінець Гороховський зауважив, що власник збору, який було використано як приклад, погодився на його використання в цьому дописі.