Метро Києва ремонтують на перегоні між станціями – заміна і діагностика рейок і колій в тунелі, фото
Нещодавно в метро Києва замінили частину зношеної рейки (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
Поточні роботи з утримання тунелів, рейок, контактних мереж та іншого обладнання у метрополітені Києва тривають безперервно. Щоночі до цього процесу залучають близько 400 працівників профільної служби.
Діагностика та заміна рейок у метро Києва
Заміна рейок – один із важливих етапів утримання колійної інфраструктури.
При цьому роботи виконують винятково в нічний час – коли рух поїздів зупиняють і знімають напругу з контактної рейки.
Ремонтні роботи в метро виконують вночі (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
У КП розповіли, що спеціалісти підземки виконують діагностику і, за необхідності, заміну рейок регулярно, оскільки це необхідно для підтримки належного стану інфраструктури метрополітену.
Заміну рейок у метро виконують за потреби (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
Так, нещодавно було замінено частину зношеної рейки на перегоні між станціями “Майдан Незалежності” – “Площа Українських Героїв”.
Заміна частини зношеної рейки (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
“Нині фахівці столичного метро встановлювали 25-метрову рейку вагою майже 1 300 кг”, – зауважили у “Київському метрополітені”.
Рейки важать чимало (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
Українцям показали також роботу дефектоскопа – спеціального обладнання, яке використовують для діагностики стану рейок.
Обладнання для діагностики стану рейок (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
“За допомогою дефектоскопа фахівці контролюють стан рейок, виявляючи дефекти на ранніх стадіях. Це дає можливість вчасно провести ремонт або заміну рейкового полотна”, – пояснили у комунальному підприємстві.
Робота дефектоскопа (фото: Олексій Самсонов/facebook.com/kyivmetro)
Уточнюється, що впродовж нічної зміни одна бригада проводить діагностику близько трьох кілометрів колій.
В цілому ж у метрополітені щоночі працює кілька бригад дефектоскопістів на кожній лінії.
Допис КП “Київський метрополітен” (скриншот: facebook.com/kyivmetro)