Лабубу з’явиться на великих екранах – Sony Pictures готує фільм з режисером Паддінґтона – новини культури

Проєкт перебуває на ранній стадії розробки у співпраці з Pop Mart.

Пол Кінґ, режисер фільмів про ведмедика Паддінґтона та Віллі Вонку, працює над новим проєктом для Sony Pictures. Стрічка буде присвячена популярній колекційній іграшці Labubu. Проєкт перебуває на початковому етапі розроблення, повідомляє The Hollywood Reporter.

Режисер не лише очолить знімальний процес, а й виступить продюсером разом із компанією Department M та продюсеркою Венсін Ше. Фільм створюється у співпраці Sony Pictures з китайським ритейлером Pop Mart, який володіє брендом Labubu. 

Наразі не уточнюється, чи буде це анімаційна стрічка, чи ігровий повнометражний фільм. Також поки що не визначено сценариста проєкту. У Sony офіційних коментарів щодо майбутньої стрічки THR не надали.

Ініціатива вписується у загальний тренд Голлівуду на екранізацію іграшкових брендів. Після успіху фільму “Барбі” режисерки Ґрети Ґервіґ, який зібрав понад 1 млрд доларів у світовому прокаті, студії активніше інвестують у подібні проєкти.

Персонажа Labubu створив бельгійський художник китайського походження Кейсінґ Лунґ. Спочатку фігурки виготовляла компанія How2Work як частину іншої серії монстрів.

Широку популярність іграшка здобула після того, як Pop Mart у 2019 році запустив її масове виробництво й продаж. Важливу роль у цьому відіграла модель продажу “сліпих коробок”, що стимулювала попит через ефект неочікуваності і сформувала активний вторинний ринок.

Культовий статус Labubu також посилили соцмережі та увага знаменитостей. Зокрема, учасниця Blackpink Ліса, Ріанна й Емма Робертс використовували ляльки як аксесуари.

Пол Кінґ відомий режисурою та співавторством сценаріїв перших двох фільмів про Паддінґтона, які отримали кілька номінацій на BAFTA. Він також був співавтором сценарію й виконавчим продюсером стрічки “Паддінґтон у Перу”.

Останньою режисерською роботою Кінґа став фільм “Вонка” для Warner Bros. Картина з Тімоті Шаламе у головній ролі зібрала 635 млн доларів у світовому прокаті.

Раніше Google оприлюднив рейтинг найпопулярніших запитів 2025 року, де серед тем про відключення світла та мобілізацію з’явилася Labubu. Цей вірусний персонаж очолив категорію “Покупки”, обійшовши навіть iPhone 17.

Google