Квитки на потяг “Укрзалізниці” можна повернути онлайн, попри збій, який стався у системі 23 березня. Як це зробити, розповіли у компанії.
Компанія надає можливість усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 23-24 березня, зробити це онлайн.
“Достатньо хоча б за годину до відправлення вашого рейсу надіслати нам на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону”, – пояснили в “Укрзалізниці”.
Працівники перевізника оброблять заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
В “Укрзалізниці” нагадали, що квитки на всі рейси, у тому числі й міжнародні, з відправленням 23 та 24 березня можна придбати в касах вокзалів. І додали, що докладають усіх зусиль, аби якнайшвидше справитися з наслідками технічного збою в системі продажу квитків.
“Фахівці працюють цілодобово, щоб вже завтра в першій половині дня дати приємні оновлення”, – додали в компанії.
Збій в “Укрзалізниці”
Нагадаємо, 23 березня через технічний збій в IT-системі “Укрзалізниці” не працюють онлайн-сервіси. Зокрема, тимчасово недоступні продаж квитків через додаток і сайт, а також онлайн-сервіси для замовлення послуг і довідкові послуги.
У зв’язку з цим тимчасово продаж квитків на міжнародні рейси, які відправляються 23 та 24 березня, “Укрзалізниця” відкрила в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення онлайн-сервісів.