Клієнт ресторану, який отруївся після вживання їжі, може вимагати від закладу відшкодування витрат на лікування та компенсацію за моральну шкоду.
Перший крок – лікар
“Якщо людина отруїлася в ресторані, необхідно негайно звернутися до закладу охорони здоров’я та зафіксувати діагноз. Це буде основним доказом у суді, адже має підтвердити причинно-наслідковий зв’язок між отруєнням та їжею з ресторану”, – пояснює юрист.
Претензія до закладу
За словами Буліменка, після цього споживач має право звернутися до адміністрації ресторану з письмовою претензією.
“У ній можна вимагати відшкодувати витрати на лікування, включно з оплатою медичних послуг та ліків, а також компенсацію моральної шкоди”, – каже експерт.
Держпродспоживслужба і суд
Якщо ресторан відмовляється задовольнити вимоги, варто звернутися зі скаргою до Держпродспоживслужби. До неї потрібно додати чеки, виписки з банку, документи про звернення до лікаря.
“Крім того, споживач може подати позов до суду проти ресторану. Доказами стануть чеки, фото та відео, показання свідків, а також медичні довідки. Суд може зобов’язати заклад компенсувати як витрати на лікування, так і моральну шкоду”, – зазначає Буліменко.
Судова практика
Юрист додає, що суди у більшості випадків стають на бік клієнтів, якщо вони надали достатньо доказів.
“Тому дуже важливо документально підтвердити факт отруєння, витрати на лікування та обставини, за яких було придбано їжу в ресторані”, – підсумував він.