Кейпоп-мисливиці на демонів можливо отримає продовження – анімаційний фільм претендує на Оскар – новини культури

Кейпоп-мисливиці на демонів можливо отримає продовження - анімаційний фільм претендує на Оскар - новини культури 1 Мультфільм-рекордсмен Netflix випереджає конкурентів.

Анімаційний фільм “Кейпоп-мисливиці на демонів” (K-pop Demon Hunters) став глобальною сенсацією, обійшовши “Гру в кальмара” та зібравши понад 325 мільйонів переглядів, що зробило його найпопулярнішим мультфільмом в історії Netflix. Творці картини — режисерський дует Меґґі Кан та Кріс Аппельганс — розповіли BBC про шанси стрічки на здобуття “Оскара” та можливість продовження історії.

“Ми раді можливості створити нові історії у цьому світі. З цими персонажами можна зробити більше, і це буде історія, яку ми самі хочемо побачити”, — сказала Меґґі Кан. Хоча режисери офіційно не оголосили про початок роботи над сиквелом, вони натякнули, що Huntr/x — дівочий гурт, який стоїть у центрі сюжету, ще повернеться.

Фільм розповідає про жіноче K-pop тріо, яке поєднує виступи на сцені з боротьбою проти демонів. Головними антагоністами стають учасники бойз-бенду Saja Boys, які є надприродними істотами. 

Ще один рекорд побила версія для спільного співу. Вона що вийшла в кінотеатрах у серпні, стала першим фільмом Netflix, який очолив касові збори у США.

Музика до “Кейпоп-мисливиці на демонів” також ввійшла в історію. Одразу чотири пісні потрапили до топ-10 у США. Хіт Golden у виконанні гурту Huntr/x утримувався на першому місці вісім тижнів, зрівнявшись із рекордом Sugar Sugar гурту The Archies серед анімованих виконавців.

Тепер стрічку вважають серйозним претендентом на “Оскар” за найкращий анімаційний фільм. На сайті Gold Derby він стоїть на першій сходинці та випереджає “Зверополіс 2” і “Еліо”. Рейтинг критиків на Rotten Tomatoes становить 95%. 

“Ми намагалися зробити щось нове, і якщо Академія кіномистецтв вирішить відзначити це, буде чудово”, — каже Аппельганс.

Окрім головної нагороди, “Кейпоп-мисливиці на демонів” можуть позмагатися і за найкращу оригінальну пісню. Netflix уже висунув Golden на розгляд Академії, а серед можливих інших номінантів режисери називають Your Idol (у виконанні Saja Boys) і What It Sounds Like, кульмінаційну композицію Huntr/x. 

“Ця пісня настільки емоційна, що я щоразу плачу, коли її чую”, — зізнається Кан.

Фільм продовжує домінувати у світових рейтингах. Через чотири місяці після прем’єри він залишається найпопулярнішим у 19 країнах, включно з Великою Британією та США. Зірки K-pop — Рей Амі, Одрі Нуна та EJAY, які озвучили героїнь Huntr/x, — виступили з Golden у ток-шоу Джиммі Феллона. Також вони з’явилися на Saturday Night Live у скетчі з Bad Bunny.

“Просто бачити, як наші дівчата стоять на сцені у Феллона, було нереально. Я надзвичайно пишаюся ними”, — каже Кан.

Режисери також відкинули чутки про можливу екранізацію з живими акторами: “Тон фільму й комедія створені для анімації. У реальному виконанні це було б занадто приземлено”.

“Радість анімації в тому, що вона дозволяє робити неможливе — від різних трюків у повітрі до польоту над сценою”, — додає Аппельганс.

Попри шалений успіх, творці зберігають спокій. За словами Меґґі Кан, головною метою фільму було “з’єднати людей і привести їх до K-pop”. 

“Якщо “Оскар” та інші нагороди стануть частиною цієї історії, це буде чудово. Але ми вже відчуваємо, що перемогли”, — підсумувала Кан.

Нещодавно повідомлялося, що суд у Південній Кореї зобов’язав користувача соцмереж сплатити компенсацію за наклеп на віртуальний K-pop гурт Plave, учасники якого озвучуються та анімуються анонімними реальними виконавцями. Це судове рішення є важливим прецедентом, оскільки воно визнає, що образи на адресу цифрового аватара завдають шкоди й реальній особі, яка стоїть за цим образом.

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності