Новий фільм “Хижак: Дикі землі” від Disney та 20th Century зібрав 40 мільйонів доларів у перший вікенд прокату у США. Це найвищий стартовий результат в історії франшизи з дев’яти проєктів, який перевищив показник стрічки “Чужий проти Хижака” 2004 року із 38 мільйонами доларів, повідомляє Variety.
Прем’єра стала значним проривом після серії невдалих релізів жовтня, серед яких “Трон: Арес” від Disney та “Незламний” від A24. Тоді прибутки кіноіндустрії впали до 28-річного мінімуму. Тепер успіх “Хижака” може стати початком відновлення касових зборів, які залишаються приблизно на 20% нижчими за рівень у час до пандемії COVID-19.
“Predator: Badlands показує, наскільки динамічним може бути ринок. Іноді одне перевищення очікувань може повернути всю індустрію у правильне русло”, — прокоментував Пол Дергарабедян, керівник аналітичного відділу Comscore.
Попередні прогнози передбачали для фільму старт на рівні 25-30 мільйонів доларів, однак позитивні рецензії та відгуки глядачів, включно з оцінкою “A-” на CinemaScore, допомогли перевищити очікування. Преміальні формати, зокрема IMAX, Dolby і 3D, забезпечили 59% усіх внутрішніх зборів.
На міжнародному ринку фільм заробив ще 40 мільйонів доларів, довівши загальний світовий результат до 80 мільйонів доларів. Для проєкту з бюджетом у 105 мільйонів це — перспективний початок. Експерти вважають, що успіх стрічки може відновити позиції Disney після кількох фінансово слабких релізів.
“Хижак: Дикі землі” розповідає історію мисливця-вигнанця, якого зіграв Дімітріус Шустер-Колоаматангі та його союзниці Тії, роль якої виконала Ель Фаннінг. Вони вирушили у небезпечну подорож, щоб зупинити інопланетного супротивника.
Нагадаємо, що романтична комедія “Матеріалісти” режисерки Селін Сон стала першим незалежним фільмом 2025 року, який перетнув позначку у 100 мільйонів доларів світових касових зборів, досягнувши загальної суми $101,3 мільйона при бюджеті $20 мільйонів. Фільм студії A24 зміг утримати глядацький інтерес завдяки вдалому позиціюванню та активному обговоренню теми фільму в соцмережах.