Мешканці столиці можуть отримувати інформацію щодо відключень електроенергії за допомогою сервісу “ДТЕК Світло” у мобільному застосунку “Київ Цифровий”. Проте для цього киянам радять перевірити деякі дані.
Що треба зробити, щоб не пропустити повідомлення
Мешканцям столиці України розповіли, що команда застосунку “Київ Цифровий” спільно з ДТЕК Київські електромережі оновила у сервісі “ДТЕК Світло” довідник:
- адрес;
- локацій черг.
З огляду на це містянам рекомендують перевірити, чи збережена їхня адреса – щоб завжди отримувати актуальні сповіщення.
Зазначається, що адресу потрібно додати саме у “ДТЕК Світло”.
“Це – окремий розділ у застосунку, де формується графік і надходять сповіщення”, – пояснили українцям.
Як працює сервіс “ДТЕК Світло”
Повідомляється, що після актуалізації інформації користувачі зможуть без затримок отримувати повідомлення:
- про зміни графіка;
- про позапланові відключення.
“Сервіс працює навіть без доступу до інтернету“, – наголосили у КМДА.
Уточнюється також, що сповіщення надходять цілодобово.
“Утім у режимі “Не турбувати” повідомлення не з’являтимуться вночі”, – пояснили киянам.
Чим ще корисний сервіс для киян
У КМДА повідомили також, що користувачі можуть додавати не лише домашню адресу, а й інші важливі місця:
- офіс;
- школу;
- улюблену кав’ярню тощо.
Зручно й те, що в налаштуваннях профілю доступна опція швидкого доступу – сервіс можна розмістити серед основних на головному екрані.
Крім того, сервіс підтримує віджет для смартфона. Це дозволяє бачити актуальний стан електропостачання – в режимі реального часу.
“Містянам рекомендують перевірити, чи додана їхня адреса до сервісу, та за потреби оновити інформацію”, – підсумували у КМДА.