Федоров розповів, що 95% послуг ТЦК переведені в онлайн

Станом на зараз 95% всіх послуг територіальних центрів комплектування (ТЦК) переведені в онлайн. Це дозволило розвантажити їх для фокусування на процесі мобілізації.

Він наголосив, що в останні місяці ТЦК показують процес мобілізації достатньо ефективніше, ніж те, що було до цього.

95% всіх послуг були переведені в онлайн або на базі ЦНАПів. Продовжено майже мільйон відстрочок онлайн і розвантаження наших ТЦК дозволило сфокусуватися більше на процесі мобілізації“, – зазначив Федоров.

Міністр додав, що впровадження SAP і розуміння, де знаходиться та чи інша зброя, коли буде постачання – це про можливість прийняття рішень в режимі реального часу. За його словами, це дасть розуміння, на якому рівні знаходиться забезпечення.

Федоров розповів, що впровадження “імпульсу” і “майна” – це про розуміння, як керувати найголовнішим ресурсами, які є на сьогоднішній момент.

“Від того, як працювати з людьми, закінчуючи те, а наскільки ти використовуєш те чи інше майно для ефективності”, – пояснив він.

ТЦК