Електронний кабінет особи з інвалідністю оновили в Мінсоцполітики – що змінилось для українців

Електронний кабінет особи з інвалідністю оновили (фото: Getty Images)

Міністерство соціальної політики України презентувало оновлений електронний кабінет особи з інвалідністю. Відтепер сервіс має, зокрема, більш інтуїтивний та зручний інтерфейс.

Зміст

  • Для чого потрібен е-кабінет особи з інвалідністю
  • Як змінився електронний кабінет особи з інвалідністю

Для чого потрібен е-кабінет особи з інвалідністю

В цілому електронний кабінет особи з інвалідністю дозволяє українцям швидко та у зручний час подавати різні заяви, оновлювати подані раніше документи або ж переглядати перелік доступних послуг та їх надавачів.

Для роботи з кабінетом достатньо мати смартфон чи комп’ютер із виходом в інтернет (адже всі документи подаються онлайн).

Через е-кабінет можна, зокрема:

  • подати заяву про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації);
  • подати заяву про заміну засобу реабілітації;
  • подати заявку про проведення ремонту засобу реабілітації;
  • оновити подані раніше документи щодо забезпечення засобом реабілітації.

Крім того, у вкладці “Надавачі послуг” можна ознайомитися із переліком:

  • суб’єктів господарювання, які виготовляють, постачають і ремонтують засоби реабілітації;
  • реабілітаційних закладів;
  • надавачів соціальних послуг;
  • територіальних відділень Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю;
  • центрів надання адміністративних послуг.

Як змінився електронний кабінет особи з інвалідністю

У Мінсоцполітики розповіли, що оновлення електронного кабінету особи з інвалідністю стало можливим за підтримки Спілки громадських організацій людей з інвалідністю Києва.

Серед основних змін для користувачів згадуються такі:

  • доступність – удосконалена підтримка людей з порушенням зору (зокрема через інтеграцію екранних читачів) та розширені налаштування контрастності;
  • оновлений дизайн – інтерфейс став більш інтуїтивно зрозумілим та сучасним;
  • зручна навігація – спрощена структура для ще більш комфортного користування;
  • покращена адаптивність – коректніша робота на мобільних пристроях.

Заступник міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Костянтин Кошеленко пояснив, що “кожен етап оновлення був спрямований на те, щоб зробити взаємодію користувачів швидкою та комфортною”.

“Це вдалося реалізувати завдяки активній участі наших партнерів – їхня експертиза стала основою для цих змін. Однак це лише початок, і ми продовжуємо працювати над удосконаленням сервісу”, – наголосив посадовець.

Тим часом президент Спілки громадських організацій людей з інвалідністю Києва Олександр Ворона зауважив, що в процесі оновлення експерти “зосередилися на дотриманні стандартів веб-доступності”.

Він додав, що доступ до всіх необхідних послуг має бути легким і безперешкодним, тому команда допомагає державним структурам переосмислювати й впроваджувати цифрову безбар’єрність.

Джерело