Впродовж вчорашнього дня, 11 лютого, у місті Дніпро в ліфтах багатоповерхових будинків застрягли понад 150 людей. Про постраждалих не повідомляється.
Чому в Дніпрі в ліфтах застрягло стільки людей
Про ситуацію, що склалась у місті впродовж вівторка, повідомляють місцеві пабліки та ЗМІ – із посиланням на департамент житлового господарства Дніпровської міської ради.
“11 лютого без попередження у Дніпрі відбулися екстрені відключення електроенергії. Внаслідок цього у ліфтах багатоповерхівок застрягла 151 людина. На щастя, обійшлося без постраждалих”, – розповіли у Telegram-каналі “Дніпро Обласний”.
Уточнюється, що екстрені та стабілізаційні відключення можуть відбуватися без попередження.
З огляду на це, місцевим мешканцям радять:
- мати при собі телефон із зарядженим акумулятором;
- знати контакти обслуговуючої компанії – для оперативного виклику допомоги.
Тим часом медіапроект “Наше Місто Дніпро” повідомив, що обслуговування ліфтів у місті здійснюють три основні компанії та поділився їхніми контактами:
- ТОВ “Ліфтовик-Дніпро” (Шевченківський, Індустріальний та Амур-Нижньодніпровський райони) – аварійна служба: 096-602-00-11 (АНД та Індустріальний: 098-015-50-15);
- “Ліфтреммонтаж Дніпро” (Новокодацький і Чечелівський райони, частина лівобережного Дніпра та центр міста) – центральна диспетчерська служба: 056-790-99-50, 067-523-65-58, 099-357-53-49;
- “Дніпроліфт” (Шевченківський район, житломасиви Перемога, Сокіл) – аварійно-диспетчерська служба: 056-787-05-17, 050-781-83-28, 068-958-84-58.
Крім того, громадянам нагадали, як діяти у разі застрягання в ліфті:
- зберігати спокій та не панікувати;
- зателефонувати в аварійну службу ліфтової компанії та повідомити адресу, поверх і кількість людей у кабіні;
- якщо немає зв’язку – стукати у двері та голосно кликати на допомогу;
- чекати на спеціалістів і не намагатись відкрити двері та вибратися самостійно (це – небезпечно).
Для того, щоб уникнути неприємних ситуацій, українцям радять:
- не користуватись ліфтами за 15 хвилин до запланованого відключення світла;
- не заходити у ліфт під час повітряної тривоги;
- завжди мати при собі телефон із контактами аварійної служби.