Укрзалізниця блокує акаунти спекулянтів на квитках – підстави – новини України

Часто такі користувачі маніпулюють можливостями додатка компанії.

Компанія «Укрзалізниця» повідомила, що за підсумками посиленого контролю онлайн-купівель квитків на внутрішні маршрути в Україні заблокувала  271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком «Укрзалізниці».

Згідно з повідомленням, заблоковані користувачі додатка намагались використовувати застосунок компанії не для індивідуального придбання квитків, а для інших цілей. Зокрема, вони:

  • створювали багато різних повʼязаних акаунтів та купували з них квитки, щоб обійти блокування,
  • намагались утримувати квитки, не переходячи до етапу оплати (в компанії припускають, що це робили в очікуванні на «замовлення»),
  • купували багато квитків на різні прізвища та вчиняли інші дії, які були «спіймані» антифрод-системою.

Під час перевірки «Укрзалізниця» оцінювала не тільки безпосередньо кількість придбаних квитків користувачами, наявність різних прізвищ у квитках, але й дії, які вчиняються в системі, щоб «утримувати» квитки, чим часто зловживають спекулянти.

«Так, за минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Загалом з березня маємо вже 3806 заблокованих акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність», – повідомили в компанії.

В «Укрзалізниці» зазначили, що крім значної кількості придбаних квитків на різні прізвища, підставою для блокування облікового запису може стати:

  • надмірна кількість резервацій (один акаунт системно блокує місця для оплати на 15 хвилин, але безпосередньо оплату не здійснює);
  • надмірна кількість пошукових запитів за конкретним напрямом або хаотичні запити, що перевантажує систему;
  • низка акаунтів, привʼязаних до однієї банківської картки чи однієї електронної пошти.

В компанії навили приклади, коли користувач створював акаунт, купував квитки на різні прізвища, а потім видаляв акаунт і створював новий, щоб обійти антифрод-систему. Загалом він створив вісім повʼязаних акаунтів, всі вони наразі заблоковані.

Інша історія стосувалась 18 одночасно існуючих повʼязаних акаунтів, які належали одному користувачу та були створені для обходу блокування на придбання великої кількості квитків.

Ще один користувач із 2 серпня 134 рази бронював квитки на 15 хвилин, але жодного разу не оплатив квиток.

В «Укрзалізниці» підкреслили, що  застосунок призначений для замовлення подорожей фізичних осіб — декількох пасажирів чи родини, а клієнти, які організовують групові поїздки, можуть вирішити питання через систему замовлення сервісів.

Раніше в компанії заявили, що попит на залізничні квитки між Києвом і Львовом у середині літа перевищує пропозицію майже у вісім разів, тому «Укрзалізниця» фізично не може задовольнити запит. Так, з 28 липня по 3 серпня на цей маршрут шукали квитки 142 107 пасажирів, тоді як доступних місць у всіх поїздах напрямку було лише 18 465. Схожа ситуація і з поїздами до Одеси.

Джерело

Укрзалізниця