Наразі в міжнародному інформаційному просторі відбувається зміщення уваги від відбудови України до міжнародної торгівлі та економічної співпраці, тобто до інтеграції України у світову економіку. Так вважають експерти BRAND UKRAINE.
“Посилюється інтерес до взаємовигідної торговельної співпраці, інвестиційних можливостей та потенціалу України як виробничого і логістичного хабу в регіоні. Це шанс для України просувати себе не як суб’єкта глобальних проблем, а як ініціатора рішень у різних сферах, важливих для світу”, – вважають експерти в своєму звіті.
Рекомендації аналітиків такі:
- Україні потрібно розвивати економічні партнерства з Азією, Латинською Америкою та Африкою, де сприйняття бізнесу та торгівлі з Україною суттєво відрізняється в позитивний бік від відповідного сприйняття на Заході.
- Проактивно включитись у глобальний дискурс на тему зеленої енергетики та інновацій для протидії змінам клімату, щоб залучити міжнародних партнерів і продемонструвати свою спроможність мислити та діяти стратегічно.
Повідомлялось, Україні потрібно дещо переглянути комунікаційні стратегії та внести корективи в розробки проєктів просування України в різних регіонах світу заради зміцнення своєї репутації. Серед іншого, в світі є запит на нові вимоги до ефективності допомоги Україні.